SYGE meiden 3

Heeeeeeeeeeeej daar!

Goed zo, zie dat je m er bij hebt gezet! Nou zitten paar daagjes tussen..... wel leuk als we beetje tegelijk lopen vind ik! Inderdaad nu maar hopen dat dit onze laatste banners zijn....

Ja hoop ik ook hoor! Niks aan dat het zo lang duurt! Wel leuk dat er maar een paar dagen verschil tussen zit he?

Hoi Meiden,

Vanmorgen nog een keer getest maar helaas weer negatief. Nu ga ik echt niet meer testen hoor maar ik was gewoon nog zo nieuwsgierig..Ik heb zaterdag trouwens gependeld en er kwam uit dat ik 2 meiden en een jongen zou krijgen, grappig he? Echt 3 keer hetzelde, nou ik ben benieuwd!

Balen Yvonnen dat de RD zijn gekomen maar ja nu ben je wel regelmatig en kan je weer op naar de volgende ronde.

Spannend morgen, Suus, ik ga voor je duimen!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:29:49'));

Hoi Meiden,

Vanmorgen nog een keer getest maar helaas weer negatief. Nu ga ik echt niet meer testen hoor maar ik was gewoon nog zo nieuwsgierig..Ik heb zaterdag trouwens gependeld en er kwam uit dat ik 2 meiden en een jongen zou krijgen, grappig he? Echt 3 keer hetzelde, nou ik ben benieuwd!

Balen Yvonnen dat de RD zijn gekomen maar ja nu ben je wel regelmatig en kan je weer op naar de volgende ronde.

Spannend morgen, Suus, ik ga voor je duimen!

Liefs Evelien

Hey Evelien!

Heb je zelf gependeld dan?? Jeetje 3 kinderen, dat word aanpoten haha! heb je ook een datum gependeld??

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:29:47'));

Ja hoop ik ook hoor! Niks aan dat het zo lang duurt! Wel leuk dat er maar een paar dagen verschil tussen zit he?

Ja hoe langer het duurt hoe ongeduldiger je word.... ik ben ook altijd zo'n pessimist die dan gelijk denkt dat er wat mis is, terwijl het gemiddelde ligt op 1 tot anderhalf jaar.....
en dan te bedenken dat er hier echt heel veel meiden zijn die in een van de eerste rondes al zwanger zijn...

28 juli is mijn NOD maar omdat ik niet echt ongi ben geweest wilde ik toch nog even testen voor de zekerheid...op deze manier hou ik weinig testen over..haha! Nee heb geen datum gependeld, weet niet hoe dat moet..

anderhalf jaar is wel lang...hoop toch dat het bij ons eerder raak is hoor en natuurlijk bij jullie ook.

Terug
Bovenaan