SYGE meiden 3

Hoi meiden hoe is het hier ???

Btje bij gelezen wat klte eVie dat tie weer negatief is hoeveel dagen ben je overtijd!!!
hou de moet erin meid ik was ook 24 dagen overtijd!!!!

Ik heb cotnact gehad met de VK en echo bureau heb 26 juli me 1ste echo vind het erg spannend allemaal!!! kan niet wachten tot ik het hartje ziet!!!

Ik heb het gistere aan me ouders verteld was erg emotioneel ... me moeder huilde en ik ging er gelijk in mee!!!! ze had het uiteraard niet verwacht en er moet nu erg veel geregeld worden omdat me vriend en ik nog niet samen woonde !!! we gaan tijdelijk boven de zaak van me vader wonen 3 kamers en douche en kleine keuken voor weinig dus kunne we nog lkkr ff sparen voor een echt huissie !!! ik kan niet wachten tot ik voorbij de 12 weken ben om het van de daken te schreeuwen

Ik hoop zo dat het bij jullie ook zo snel raak is dat we er met zn alle over kunnen praten !!!

Ik ben ook blij dat ik geen last heb van misselijkheid!!! een last minder !!!

Dikke Kus Mariette

Ja inderdaad Suus, zolang er niks getekend is   is er niks zeker. Maar alles komt goed, dat is je beloofd..toch?

Ik heb geen negatieve test gehad, Mariette maar dat ging over Yvonne. Ik heb ook nog steeds geen positieve test hoor...helaas. We gaan gewoon door naar de volgende ronde. Als   het goed is heb ik vrijdag mijn vruchtbare dag gehad en we hebben weer flink geklust, haha. Hopelijk kan ik snel met goed nieuws komen.
Wel vervelend zeg dat jullie nog niet samen wonen maar wel een goed oplossing om boven de zaak te gaan wonen. lekker trouwens dat je nog niet misselijk bent.

Ik ga snel weer aan het werk want ik zit weer een weekje alleen, collega is weer op vakantie.

Liefs Evelien

Hallo meiden,

Hier nog geen RD te bekennen, misschien morgenvroeg? Ik hoop dat als ik toch ongi wordt het nu niet te lang duurt. Nog niet echt ongi-gevoel, maar een beetje rommelig onderin mijn buik. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig. We wachten af en ik laat het jullie weten als de RD er zijn!

Liefs Yvonne

Ik duim voor je dat de RD's weg blijven spannend hoor nog steeds!!!

Dikke kusz Mariette

Hey meiden,

hier ben ik ff snel, ben zo weg want heb zo een afspraak bij het CWI!
Wou jullie ff vertellen dat ik morgen om 11 uur een afspraak heb bij super de boer in Ommen! Spannend, ben benieuwd! Moet ik alleen ff kijken hoe ik daar kom, want dat weet ik helemaal niet zo goed oooohohoho! Neem de tomtom wel mee haha!
Nou misschien tot vanmiddag!

Suus

Hallo meiden, nou de  zijn gisteravond gekomen! Flink balen, maar ja de volgende ronde beter. Ik ben wel blij dat mijn cyclus regelmatig is. Op naar de 10e ronde dan maar en hopen dat deze ronde meer geluk brengt.

Hey Suus spannend zeg! Ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!

Liefs Yvonne

Hallo,

Nou ben bij het CWI geweest en was er ook zo weer weg haah! Was wel leuk gesprek, hartstikke leuke jonge meid en moest morgen maar even bellen hoe het gesprek afliep en anders moesten we maar zo snel mogelijk een nieuwe afspraak maken! Ze zij het zal vast niet lang duren voordat jij weer aan het werk bent! Ik heb namelijk heel veel dingen opgegeven die ik wel wil doen, wel allemaal verkoop, maar ja dat vind ik nou eenmaal leuk he/!
Dus ben heeeeeeeeel benieuwd morgen, vind het wel eng... toch wel zenuwen hoor!

Yvonne, heb je je nieuwe banner voor augustus er ook al bijgezet???

Nee heb ik nog niet gedaan en het is 12 augustus mijn volgende NOD, dus zet ik het er even bij. Hoop voor je dat het morgen goed af loopt en dat je baan daar door gaat!

Liefs Yvonne

Haha ik had in de verkeerde topic dit bericht net getypt! Snap er niks van!

Terug
Bovenaan