SYGE meiden 3

Hey Iris,

zal ook even wat meer over mij vertellen: Ik ben Susanne, ben 25 jaar, al 8 en half jaar samen met Marco (26) en wonen sinds een jaar samen. Woon ergens onderin Drenthe!
Zit nu in de 3e ronde en heb geloof ik net mn ei gehad! Heb nu alleen beetje twijfels omdat ik net maandag ben begonnen met een nieuwe baan! En door dat verhaal van Gerrie ben ik er nog weer over gaan denken...

Haha Berkhout ja dat ken ik, Wij wonen in Westwoud! Ik werk in Hoogkarspel.

Ja ik las dat je zwanger bent Gerrie, gefeliciteerd nog ! spannende tijd voor je!!
Ik kan ook niet wachten! lijkt me zooooo geweldig om zwanger te zijn ondanks de klachten die er bij horen!

Westwoud ken ik ook wel ja, wat leuk!

Denk er gewoon nog goed over na, Suus en doe wat je zelf goed lijkt. Net wat Yvonne zegt, het kan ook nog lang duren.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 10:49:49'));

Lekker zeg, Suus, een nieuwe tuinset. Wij hebben er ook 1 van teakhout. Wij zetten hem altijd in de olie voordat hij naar binnen gaat(met de winter) Wij hebben er ook vaak een zeil over als het hard regent en dat scheelt ook wel enorm. Leuk zeg dat ze gaan straten, watvoor stenen krijgen jullie?

Wij willen er ook een hoes overkopen inderdaad, onze tuinset was behoorlijk aan de prijzige kant dus willen er heel zuinig op zijn.... niet teveel nat laten regenen enzo.... hij moet flink wat jaartjes mee hoor!
Wij krijgen van die kleine rechthoekige stenen in de kleuren beige/bruin, zijn allerlei verschillende tinten dan! Heel mooi.... krijgen allemaal aardetinten in onze tuin, houten veranda, houten tuinset, en dan die stenen... oja en het tuinhuisje niet te vergeten! Hij staat nog niet, want het regent steeds, dan kan ik hem niet lakken, want mag niet nat worden! ZIJn nog op zoek naar een partytent ofzo waar we de latten dan onder kunnen leggen om te lakken, maar die dingen zijn duur joh! Meer dan 100 euro, nou dat vind ik zonde, want verder gebruiken we het ding toch niet!

Ja dat 'probleem'heb ik ook wel een beetje op mijn werk, ik werk er nu bijna een jaar, ik heb wel eerst een half jaar contract en daarna een jaarcontract gekregen maar toch lijkt het me een beetje eng om aan je baas te vertellen dat je zwanger bent. Helemaal omdat een collega van me er ook mee bezig is en een maand geleden een miskraam heeft gehad. Straks zijn we tegelijk zwanger!!!

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 11:05:11'));

Ja dat 'probleem'heb ik ook wel een beetje op mijn werk, ik werk er nu bijna een jaar, ik heb wel eerst een half jaar contract en daarna een jaarcontract gekregen maar toch lijkt het me een beetje eng om aan je baas te vertellen dat je zwanger bent. Helemaal omdat een collega van me er ook mee bezig is en een maand geleden een miskraam heeft gehad. Straks zijn we tegelijk zwanger!!!

Tja dat blijft in deze tijd echt lastig, tegenwoordig krijg je eerst 3x een jaarcontract voordat je een vast contract krijgt..... en ergens weten ze op mijn nieuwe werk wel dat ik graag kinderen wil, want mijn zusje werkt er ook en ze hadden haar benaderd of ik daar niet wilde komen werken en toen heeft zij wel een keer tegen die vrouw gezegd dat ik wel graag een kindje zou willen, maar die vrouw heeft toen gezegd laat haar toch maar solliciteren... dus ze weet er wel van, niet dat we er al mee bezig zijn denk ik maar wel dat ik het in de toekomst wil..... lastig hoor....

meiden ik ben even naar de bakker, broodjes halen voordat alles op is!
tot straks!

Mooi hoor Suus, als het af is dan moet je maar een keer een foto sturen.

Wat doe je nu voor werk, Iris? Ik ben boekhoudster bij een zand en grindhandel.

Terug
Bovenaan