SYGE meiden 3

Hey Iris!

Welkom hier! Natuurlijk mag je meekletsen hier!
Gerrie wat ontzettend flauw van je werk dat je nu ontslag hebt... inderdaad dit mag niet omdat je zwanger bent, maar zoals Iris ook al zegt dan geven ze wel een andere reden op... erg flauw he/!
Maar je hebt natuurlijk wel recht op een uitkering, omdat je niet zelf ontslag hebt genomen....

Heb nu de tuinset achterthuis staan, hij is zooooooo mooi! En de stenen staan er ook! 6 pallets vol... pfff dat word sjouwen vanavond als marco er weer is. hihihi!

Leuk zeg Suus een nieuwe tuinset! We hadden bijna dezelfde reactie voor Iris, haha!

Hai Evie,

Dus jij gaat lekker op vakantie??! Heerlijk zeg. Binnenkort heb ik dus een hele lange vakantie! Hahahhaa, nou ja niet echt om te lachen. Wat ik het meest erg vind is dat er dus nog echt dit soort werkgevers bestaan. Das gewoon heel jammer.
Maar je doet er niks aan. Ze zeiden nog: nee hoor heeft niks met je zwangerschap te maken.
Hahahahaha. Nee natuurlijk niet, twee dagen nadat ik het verteld heb.
Hoe onsubtiel kun je zijn he?

Iris, welkom hier. Ik ben dus al zwanger. Gelijk na de eerste ronde. Ik ben nu 10 weken zwanger. Maar omdat wij dit clubje hebben blijf ik hier gezellig kletsen natuurlijk.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Liefs Gerrie.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 10:39:06'));

Leuk zeg Suus een nieuwe tuinset! We hadden bijna dezelfde reactie voor Iris, haha!

Hihi ja ik lees het net inderdaad!
Ja wij dachten, nieuwe tuin, nieuwe tuinset haah! We hadden nu nog zo'n plastick witte set en wilden een mooie teakhouten! Hebben nu een hele grote tafel die je kunt uitschuiven en 6 mooie standen stoelen erbij ! Zo mooi he dat teakhout, maar je moet het wel elk jaar mooi in de olie zetten, maar je moet er wat voor overhebben he?!
Deze week gaan de jongens beginnen met bestraten, ben zo benieuwd hoe dat gaat worden!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 10:39:56'));

Hai Evie,

Dus jij gaat lekker op vakantie??! Heerlijk zeg. Binnenkort heb ik dus een hele lange vakantie! Hahahhaa, nou ja niet echt om te lachen. Wat ik het meest erg vind is dat er dus nog echt dit soort werkgevers bestaan. Das gewoon heel jammer.
Maar je doet er niks aan. Ze zeiden nog: nee hoor heeft niks met je zwangerschap te maken.
Hahahahaha. Nee natuurlijk niet, twee dagen nadat ik het verteld heb.
Hoe onsubtiel kun je zijn he?

Iris, welkom hier. Ik ben dus al zwanger. Gelijk na de eerste ronde. Ik ben nu 10 weken zwanger. Maar omdat wij dit clubje hebben blijf ik hier gezellig kletsen natuurlijk.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Liefs Gerrie.

Hey Gerrie, dit gebeurt echt nog veel meer dan je denkt.... weet je dat ik ook twijfel of wij niet nog even moeten wachten omdat ik nog maar net begonnen ben.... ik heb namelijk ook een jaarcontract....
Yvonne had me net overtuigd om er toch voor te gaan, voor hetzelfde weet gaat het lang duren.... maar nu ik weer zo jou verhaal hoor, twijfel ik weer!
En inderdaad een nieuwe baan zoeken terwijl je zwanger bent is ook moeilijk.....

Hoi Gerrie, Ja, nog 3 dagen werken en dan lekker vakantie. Over 2,5 weken gaan we pas naar Oostenrijk maar voor die tijd willen we nog met de tent weggaan, als het weer het tenminste toelaat..

Lekker zeg, Suus, een nieuwe tuinset. Wij hebben er ook 1 van teakhout. Wij zetten hem altijd in de olie voordat hij naar binnen gaat(met de winter) Wij hebben er ook vaak een zeil over als het hard regent en dat scheelt ook wel enorm. Leuk zeg dat ze gaan straten, watvoor stenen krijgen jullie?

Hey Evelien,

Tuurlijk kan ik meer over mijzelf vertellen.
Ik ben 30 jaar en ik woon samen met meijn alderliefste vriend Dieter!
We wonen in een dorpje vlak bij Hoorn. In april zijn we verhuisd en nu zijn we dus net zo'n beetje klaar met het huis. We hebben zelfs de babykamer al op kleur...
Ik zei net dat we in de 3e ronde zitten maar eigenlijk nog maar in de 2e omdat ik eerst een maand wou ontpillen. Jij zit in de 7de? heb ik dat goed onthouden?
Jammer dat je niet even terug kan lezen nu is het zo moeilijk om alles uitelkaar te houden, wie wat gezegt heeft!

Liefs Iris

Hoi Iris,

Wat leuk dat je vlakbij Hoorn woont! Ik kom oorspronkelijk uit Berkhout, dat ken je dan wel zeker?

Ik ben inderdaad bezig met mijn 7de ronde. Ik ben nu ongi dus heb over 2 weken weer mijn ei dus dan gaan we weer flink klussen.

Terug
Bovenaan