Hey kletskousjes!!
Daar ben ik dan weer!!
Mijn eerste 2 dagen waren heerlijk!! Vind t tot nu toe echt geweldig hoor! Het is zooooo super druk, de bouwvak is begonnen en Ommen is echt een vakantiedorp! En zaterdag moet ik ook, en nu werd mij gister verteld dat nu zaterdag de allerdrukste dag van het jaar is! Nog drukker dan kerst! Nou ik zenuwachtig natuurlijk.... Maar gister ging het echt heel goed, heb al even alleen gestaan op de afdeling en kon de klanten al goed helpen met hun vragen haha!
Het vroege beginnen is me heel erg meegevallen, maar denk dat ik zaterdag als ik thuiskom wel moe ben, dan heb ik 3 dagen achter elkaar om 7 uur moeten beginnen... dan merk ik het wel denk ik! Maar gelukkig vind ik het heeeeeeeeeeel leuk!
Gisteravond had ik een vriendin op bezoek vandaar dat ik er niet was.....
Gerrie ben blij dat je er weer bent, wat een gedoe op je werk zeg, echt geen leuke reactie heb je daar gehad zeg!
Hoe lang moet je daar nu nog blijven werken?
Evelien, bijna vakantie! Lekker he!? Hopen dat het hier wat mooier weer word dan he?
Wij hebben over 3 en halve week vakantie!
Yvonne, is inderdaad wel erg vroeg voor je ei nu toch?! Hoop niet dat je cyclus nu helemaal in de war gaat raken zeg maar....
Fijn dat je nieuwe kantoor klaar is he/! Mooi geworden???
En jullie huis komt nu steeds dichter bi he!? Word mega groot volgens mij hihi! Een kasteel ofzo!
Nou ga ff onder de douche nu, ze hebben nu net de stenen en onze tuinset gebracht en moet zo ff de tuinset achter thuis gaan neerzetten, want alles staat nu aan de kant van de weg, omdat ze hier niet achter thuis kunnen komen!
Zit nog lekker in mn pyama! Maar kom straks wel ff weer kijken!
Tot strakkies!