SYGE meiden 3

hahah ja is goed joh! ik ga ook zo naar bed toe, ben moe joh! en morgen weer vroeg op he!!
ja jullie hebben het echt goed voor elkaar hoor samen! flink kapitaal opgebouwd! gaan wij nu ook doen, hebben al ruim 20000 euro overwaarde op ons huis haha dus wachten nog ff met verkopen hihih....
heb vandaag trouwens mn eerste uitkering gekregen, dat gaat ja per week! dus krijg volgende week en die week daarop nog geld... viel me trouwens mee hoe veel het nog ws!
gelukkig maar!
Nou slaap lekker en tot morgen misschien!!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 21:43:23'));

hahah ja is goed joh! ik ga ook zo naar bed toe, ben moe joh! en morgen weer vroeg op he!!
ja jullie hebben het echt goed voor elkaar hoor samen! flink kapitaal opgebouwd! gaan wij nu ook doen, hebben al ruim 20000 euro overwaarde op ons huis haha dus wachten nog ff met verkopen hihih....
heb vandaag trouwens mn eerste uitkering gekregen, dat gaat ja per week! dus krijg volgende week en die week daarop nog geld... viel me trouwens mee hoe veel het nog ws!
gelukkig maar!
Nou slaap lekker en tot morgen misschien!!

Welterusten! Super zeg, een lekker spaarcentje erbij! Lekker per week he? Ja en dat is super als je alles zelf bouwt! Die overwaarde heb je dan zo te pakken! Ja, dan zou ik nog ff wachten met verkopen! Haha heb nog een paar minuten, maar dit is mijn laatste berichtje hoor! Slaap lekker en miss. tot morgen!!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 21:46:22'));

Welterusten! Super zeg, een lekker spaarcentje erbij! Lekker per week he? Ja en dat is super als je alles zelf bouwt! Die overwaarde heb je dan zo te pakken! Ja, dan zou ik nog ff wachten met verkopen! Haha heb nog een paar minuten, maar dit is mijn laatste berichtje hoor! Slaap lekker en miss. tot morgen!!!!

ja had ook niet verwacht dat ik dat geld nu al zou krijgen, toch best snel gegaan gelukkig! en over 2 weken krijg ik ook al mn   nieuwe loon haha! (een deel ervan dan) dus alles komt helemaal goed hier!
je hebt me nu toch even weer overtuigd om wel gewoon door te gaan... ben nou eenmaal een enorme twijfelkont overal mee!!
Nou ik ga nu ook echt slapen! daaaaaaaaaaaaaag! als ik morgenavond niet te moe ben kom ik nog even weer kijken hoor!

ja had ook niet verwacht dat ik dat geld nu al zou krijgen, toch best snel gegaan gelukkig! en over 2 weken krijg ik ook al mn   nieuwe loon haha! (een deel ervan dan) dus alles komt helemaal goed hier!
je hebt me nu toch even weer overtuigd om wel gewoon door te gaan... ben nou eenmaal een enorme twijfelkont overal mee!!
Nou ik ga nu ook echt slapen! daaaaaaaaaaaaaag! als ik morgenavond niet te moe ben kom ik nog even weer kijken hoor!

Super zeg! dan hebben jullie geen inkomen gemist! Ja twijfelen is gezond hoor! Kan ik soms ook wel. Ray niet die is zo en heel duidelijk! Is goed om met hem te praten, ziet alles heel helder. Nou doeidoei!!!!!!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 21:51:02'));

Super zeg! dan hebben jullie geen inkomen gemist! Ja twijfelen is gezond hoor! Kan ik soms ook wel. Ray niet die is zo en heel duidelijk! Is goed om met hem te praten, ziet alles heel helder. Nou doeidoei!!!!!!!!

Ja Marco is net zo hoor! twijfelt nooit ergens over joh niet normaal soms en ik overal over!
en nu ga ik echt weg, anders kan ik morgen niet uit komen!!!!

MIJN GOD ZEG!!
Wat een kletskousen zijn jullie!
Omdat ik nu alleen maar de ochtenden werk komt het er 's middags thuis niet zo van om op de computer te gaan en ik zie dat k dan heel veel mis zeg! Jeetje!!

Gisteren was wel heel leuk. We zijn 's middags even naar de tijdelijke olifanten wezen kijken bij ons op het dorp. Circus Renz is er en de olifanten en kamelen (of zoals Jerrel zegt: kamille) staan gewoon in een stukje weiland naast het circus wat wandelgebied is, dus je loopt zo langs de olifanten. Er is een draadje gespannen, maar gisteren stond er zelfs een olifant helemaal los. Echt heel bijzonder.
Dus daar gelopen. Daarna op de fiets naar de kaasboer in de buurt. Jerrel heeft daar lekker gespeeld. Wij op een terrasje gezeten, appelflap gegeten, kaas, framboosjes. Ik voelde me er zó gelukkig van. Echt zo'n gezellig boers gezinsuitje. Heerlijk.

Ik heb gister nog een leuke sollicitatie gedaan, dus ik ben errug benieuwd. Moet wel zeggen dat er een enorme last van mijn schouders is gevallen dat ik nu weg ga hierzo.
Het beviel me écht helemaal niet meer. Dus gelukkig kan ik weg. Ik geloof dat alles met een reden gebeurd. Dus dit ook. Komt allemaal goed.

Hey maar spannend jullie NOD's weer. Ik ben zo benieuwd!! Hoop dat het nu eens lekker raak is.
Nou en welke ronde het is, gewoon positief blijven en hopen dat het raak is!!
En Yvonne, weet je zus al wat? Wanneer had ze haar NOD dan precies?

Nou ik lees het wel weer!
Knuf Gerrie.

Goedemorgen meiden!

Jeetje, wat hebben jullie weer veel gekletst gisteravond! Gezellig hoor!

Waar heb je gesolliciteerd, Gerrie? Ben erg benieuwd. Hoop echt voor je dat je snel iets leuks vindt hoor.

Ik hoef nog maar 2 dagen te werken, joejoe!!

Liefs evelien

Goeiemorgen meiden!

Heerlijk he Gerrie van die uitjes waar je helemaal gelukkig van wordt!
Ik ben net zo benieuwd als Evelien waar je gesolliciteerd hebt.

Nog even volhouden Evelien   en dan ....VAKANTIEIE.
Die van mij zit er helaas al weer bijna op. Zal je zien dat het vanaf nu weer mooi weer wordt.

Mijn NOD is trouwens ± 11 augustus, zit midden in de klusweek.

Terug
Bovenaan