SYGE meiden 3

Ik heb gesolliciteerd als preventiemedewerker bij de gemeente. En dan preventie in de zin van arbeidsongeschiktheid e.d. voorkomen. Lijkt me erg leuke baan.
En nog gesolliciteerd als projectleider bij een stichting die de leefkwaliteit van allochtonen wil verbeteren door allerlei projecten op te zetten.
De taken daarvan lijken me ook erg leuk.
Dus hoop dat er iets uitkomt.

Leuk voor je Evie dat je bijna vakantie hebt.
Je ging toch naar Oostenrijk? Daar is het geloof ik wel lekker weer.
Leuk man.
En wanneer is je NOD nou?? Spannend!

Ir77, bedankt dat je ook meeleeft.
Schiet het klussen een beetje op in je klusweek? Hoeveelste ronde is dit voor je?

Liefs Gerrie.

Dat zijn lekker afwisselende banen waar je op hebt gesolliciteerd, leuk.
Wat voor werk deed je voordat je ontslagen bent?
Ik zit nu officieel nog maar in de 2e ronde, ik ben in mei gestopt met de pil en wou eerst een maandje ontpillen en kijken wat mijn lichaam ging doen haha.
Had ik het goed begrepen dat je al een kindje hebt? hoe oud/jong?

Gr. Iris

Hai Iris,

Ik werkte als projectleider bij rijkswaterstaat. Klinkt leuk, maar het werk viel tegen, ik ben er zó snel doorheen. Ik zit soms gewoon dágen niks te doen. Heel vervelend.
Gelukkig ga ik hier over 2 weken lekker weg.

Ik heb inderdaad al een zoontje van 3,5 jaar. Ik was gelijk na de eerste ronde zwanger. Was voor ons ook nogal een verassing dat het weer gelijk raak was, was met ons zoontje namelijk ook. Alleen toen was het níét gepland. En nu gelukkig wel.
Ik was januari al gestopt met de pil en vanaf mei zijn we écht begonnen. Dus mijn lichaam heeft lang kunnen ontpillen, misschien scheelt dat ook wel. Ik weet het niet.

Dit is je eerste kindje toch?
En hoe oud zijn jij en je vriend als ik vragen mag?

Liefs Gerrie.

Hey Gerrie,

Daar is idd niks aan als je niks te doen hebt op je werk, de dagen lijken nooit voorbij te gaan en ondertussen had je eigenlijk zo veel leukere dingen kunnen doen.
Bij mijn vorige baas had ik daar ook last van maar nu heb ik weer het andere uiterste!
Druk druk druk, eigenlijk is het werk nooit helemaal af en dat vind ik ook weer niet prettig werken.
Ik ben 30 jaar en mijn vriend, Dieter, is 38. Hoe oud ben jij?
Zit je zoontje ook in de nee fase? Het neefje van Dieter wel...pfffff erg vermoeiend voor de ouders lijkt me dat. Maaaar nu moet ik zeggen dat dat neefje wel een beetje een verwend nestje is  dus dat maakt het nog een keer zo erg.....ik heb makkelijk praten omdat ik zelf nog helemaal geen kinderen heb!!! maar ja zo zie ik wel hoe ik het niet zou doen.
Wat hebben jullie een geluk met het zwanger worden! Zo snel!
Ik ben er vrij nuchter onder hoor, als het na een jaar...ok misschien 8 rondes ofzo....nog niet raak is ga ik toch wel denken van ...hmmm

Hallo Meiden!

Hey Suus, nou ik ben benieuwd hoe je dag was vandaag! De 3e dag alweer voor je!

Hallo Gerrie, ik hoop voor je dat het lukt bij een van die banen! Lijkt wel leuk werk! Misschien is het maar beter zo, omdat het toch niet beviel waar je nu zit. Niks is zo vervelend als je werk je niet aan staat. Mijn zus had maandag haar NOD en heeft nu twee keer negatief getest maar haar ongi  is er nog steeds niet. Nog even afwachten voor haar!

Hallo Iris, ik ben Yvonne en 27 jaar en mijn mannetje is 26. We zitten in de 10e ronde nu voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 12 augustus, dus dicht bij de jouwe.

Hallo Evelien,....nu dus nog 1 dag voor je vakantie!! Lekker man!

Liefs Yvonne

Hallo Meiden

Had vandaag een mindere dag werd heel down wakker en kon vanmorgen alleen maar huilen bah werd gek van mezelf. Dacht wilde zo graag ongesteld worden zodat ik me ergens op kon richten en gericht aan de slag kon gaan weet nu echt niks en dat maakt me zo onzeker. Gaat nu gelukkig weer iets en weet ook dat ik het opzij moet gaan zetten omdat het anders nooit zal lukken maar is zo lastig he

Hebben jullie dat probleem niet dat jullie er de hele dag mee bezig zijn? Nu werk ik ook nog als planner bij de kraamzorg dus dat helpt ook al niet echt mee????

Nadia

Hallo meiden!

Ben nu wel een beetje moe hoor, heb zere voeten van het lopen en spierpijn in mn rechterbovenarm! Heb vandaag de hele dag op de vleeswaren afdeling gestaan en de hele tijd vleeswaren gesneden, nou dat   had ik nog nooit gedaan, en daar moet je best wat kracht bij zetten... pffff!
Vanavond lekker vroeg naar bedje toe dus! Morgen weer om half 6 eruit! en overmorgen ook nog!
Mijn ei is weer geweest, dus voor mij begint het wachten weer!

Gerrie ik duim voor je dat je word aangenomen bij 1 van die banen hoor!
Snap precies wat je bedoelt met dat er een last van je schouders is gevallen... ik had dat precies zo!!
Nou ga nu ff kopje thee drinken en een boekje lezen!

Doeidoei!
Suus

Hallo meiden,

Wat leuk Yvonne dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan met dat wachten!

Best zwaar he Suus dat vleeswaren snijden! Werk je op verschillende afdelingen?
Ik heb bij de AH gewerkt dat vond ik best wel gezellig, ik werk nu bij een Keurslager.

Nog 1 dagje Evelien en dan lekker vakantieieie, heeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ik hoop dat je beter weer hebt dan ik.

Grrr Iris

Terug
Bovenaan