SYGE meiden 3

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2007 20:16:05'));

Hallo meiden,

Wat leuk Yvonne dan kunnen we elkaar een beetje bijstaan met dat wachten!

Best zwaar he Suus dat vleeswaren snijden! Werk je op verschillende afdelingen?
Ik heb bij de AH gewerkt dat vond ik best wel gezellig, ik werk nu bij een Keurslager.

Nog 1 dagje Evelien en dan lekker vakantieieie, heeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ik hoop dat je beter weer hebt dan ik.

Grrr Iris

Hey Iris,

Ja inderdaad zwaar als je dat nog niet gewend bent, en het was zo druk dat ik bijna de hele dag doorgesneden heb! Werk op vleeswaren, kaas en broodafdeling bij Super de Boer inOmmen, daar is het nu mega druk, want dit is de eerste week van de bouwvak! Dus allemaal vakantiegangers! Wel heel leuk, dit is pas mn eerste week!

Ga er nu echt vandoor meiden! Lekker even op de bank liggen met een boekje!
En dan naar bed!

Evelien een hele fijne vakantie en ik hoop voor je dat het weer beter word!!

Hallo meiden,

Suus! Ja ik kan me voorstellen dat het een zware dag is geweest! Heb zelf als vakantiewerk 6 jaar in een broodjeszaak gewerkt en daar moesten we oo vaak vlees snijden. Ppff dat valt niet mee als je dat de hele dag door moet doen!

Nadia, wat vervelend voor je meid! Leef met je mee hoor. Ik kan me voorstellen dat je er de hele tijd aan denkt. Ook vooral omdat je er met je werk veel mee te maken krijgt. Duim voor je dat er snel verandering in komt.  

Iris ja leuk he dat je bijna tegelijk met mij bent met je NOD!

Evelien nog maar 1 dag werken en dan vakantie!! Ben wel een beetje jaloers hoor!

Heel misschien gaan wij nog naar Italie als we de 2e week van augustus nog geen vergunning hebben dan vliegen we met de auto die kant op!   Ga zo lekker slapen! Mijn ouders zijn we net geweest, die vliegen morgen naar Portugal! Mijn pa ziet al tegen de vliegreis op! Haha hij vind vliegen ook niks net als ik, maar ja als je iets wilt zien dan moet je dat maar voor lief nemen.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden,

Gelukkig mijn laatste werkdag vandaag! Jullie hebben weer heel wat gekletst gister. Ik heb lekker gesport. Ik had eignelijk geen zin maar ben toch maar door de regen gegaan. Ik heb lekker gespint en bodypump gedaan. Een fijne dag allemaal en misschien kom ik vanmiddag of vanavond nog wel even. Fijn weekend!

Liefs Evelien

Ik heb vakantie!!

Is er nou helemaal niemand vandaag?? Saai hoor. Nou een fijn weekend en tot over een paar weken!

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2007 18:01:21'));

Ik heb vakantie!!

Is er nou helemaal niemand vandaag?? Saai hoor. Nou een fijn weekend en tot over een paar weken!

Liefs evelien

Ik ben er!!! OF ben je al weg??
Hele fijne vakantie!!

Hallo meiden,

Alweer een beetje laat, maar ben er toch nog vandaag! Moesten na het werk bij mijn oom en tante langs, want die hadden een nieuwe laptop. Die moest geinstalleerd worden. Mijn ouders zijn nu op vakantie naar Portugal en ze zijn nu ongeveer aangekomen. Moesten nog even bij hen thuis langs, want mijn kat moest ik nog eten geven. En nu zijn we dus pas thuis. Er is vandaag niet veel bijgekomen hier!
Nou verder niks te melden nog, maar morgen lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan