SYGE meiden 3

Hallo meiden is daar iemand!

Dit was mijn laatste dag van mijn vakantie
Spannend he Yvonne deze weken, mijn gevoel zegt me eigenlijk nog nix.
Vorige keer had ik ook het gevoel dat het niet raak was net als jij.
Maar je zal net zien als je er niet zo veel mee bezig bent geweest dat het dan juist raak is.
Ik had vandaag wel steekjes in mijn buik maar ja dat had ik vorige maand ook dusss...
Ik reken maar nergens op dan kan het altijd meevallen.

Weer lekker gewerkt Suus?

Grrr Iris

Dit was mijn laatste dag van mijn vakantie
Spannend he Yvonne deze weken, mijn gevoel zegt me eigenlijk nog nix.
Vorige keer had ik ook het gevoel dat het niet raak was net als jij.
Maar je zal net zien als je er niet zo veel mee bezig bent geweest dat het dan juist raak is.
Ik had vandaag wel steekjes in mijn buik maar ja dat had ik vorige maand ook dusss...
Ik reken maar nergens op dan kan het altijd meevallen.

Weer lekker gewerkt Suus?

Grrr Iris

Hallo Iris!

Ach balen zeg, je laatste dag van je vakantie!
Laten we hopen dat je het dan raak is deze ronde! Ja gevoel zegt misschien ook niet zoveel hoor, maar ja het is er toch. En inderdaad als je er niet op rekent kan het altijd nog meevallen.

Liefs Yvonne

Wat ik wel heeeeeeeeeeeel erg flauw, gemeen, niet leuk en balen vind is dat het net vanaf morgen mooi weer wordt!!!
Gaan jullie nog naar Italie of weten jullie dat nog niet? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Italie lijkt me wel heel erg mooi, ik ben er nog nooit geweest. Vooral de Toscane met die mooie hoge bomen! En lekker eten natuurlijk.
Ik heb vandaag nog zelfgemaakte pastasaus gemaakt, doe ik meestal zonder pakjes.
En dan 's middags al op zetten heeerlijk!

Ja dat is echt flink balen, zulke pech zou ik nou ook altijd hebben! Is niet eerlijk, maar eerst nog maar eens afwachten of het wel mooier weer wordt.
Ja ik was het die misschien naar Italie gaat. Ligt aan de bouwvergunning van ons huis, als die er in de 2e week van augustus niet is dan gaan we naar Italie voor 2 weekjes of drie. Dat ligt nog aan. Dan is het ook direct inpakken en wegwezen! Haha onze auto is voor een grote beurt, dus die zou er wel klaar voor zijn. De caravan staat er wel, dus beter kan niet!

Liefs Yvonne

Oeh de grote beurt is altijd lachen...  Die van mij was aan het begin van onze vakantie en koste, als ik alles had laten doen wat (bijna) nodig was €900!!!
Ik heb toen maar een paar dingen laten doen en was alsnog 500 euro kwijt! Ach ja hij brengt me wel altijd overal naar toe dus je moet er wat voor over hebben.
Maar ja waar hoop je nou meer op dan? Dat de bouwvergunning er wel of niet is???Want als ik het goed begrijp gaan jullie niet op vakantie als ie er wel is?

Ah balen is dat, maar ja als ie maar weer goed is dat ie je overal brengt! Ja joh  bij ons  wordt het ook een dure, de ruitenwissers vervangen(aandrijfmotortje misschien stuk), nieuwe voorruit(de ruitenwisser is afgeknapt bij het motortje en heeft toen de voorruit laten scheuren!), achterlicht, voorlicht(kon je niet zelf bij, moest heel veel uit elkaar), nieuwe remmen/remblokken en een grote beurt! En we hebben een vrij jonge audi, dus ja zal er niet blij van worden van de factuur! Maar wat gebeuren moet dat moet maar dan.

Ja we wachten al vanaf 4 januari en we hebben er de hele tijd op gewacht en nu heb ik zo iets van die twee dat we op vakantie zouden willen gaan komt er dan ook niet meer op aan. En we hebben ons dit jaar echt te pleures gewerkt, vaak wel 60 uur in de week en dan heb ik zoiets van ja ik zou ook wel graag al is het maar eventjes er lekker tussen uit met zijn tweetjes. Even bijkomen en weer opladen voor de verbouwing.

Liefs Yvonne

Je hebt helemaal gelijk, het kan ook niet gezond zijn om maar door en door en door te gaan. Je hebt ook tijd voor jezelf nodig om tot rust te komen en weer op te laden. Dat is natuurlijk ook nog beter voor het zwanger worden! Dus maar flink klussen in die caravan...mocht het deze keer niet raak zijn natuurlijk.
En ja als je al zo lang gewacht hebt dan maken die paar weken ook niet meer uit.
Pfff 60 uur werken! Maar als je het voor jezelf doet is het anders als voor een baas.
He ik ga nu stoppen en lekker douchen en tuttebellen.
Tot de volgende keer en een fijne avond nog!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan