SYGE meiden!

Jeetje zeg, ik heb het gelezen en  even opgezocht op internet. Dat is niet niks zeg! Ik hoop dat je snel zwanger wordt hoor! Ga je nu elk half jaar weer controleren dan ?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2007 13:19:02'));

Jeetje zeg, ik heb het gelezen en  even opgezocht op internet. Dat is niet niks zeg! Ik hoop dat je snel zwanger wordt hoor! Ga je nu elk half jaar weer controleren dan ?

-----------------------------------------

Ja ik moet ieder half jaar terug komen voor controle nu weer in Sept dus hoop gewoon dat ik voor die tijd toch wel zwanger wordt het stimuleerd het virus en kan na je zwangershap ook opeens helemaal weg zijn ook moet ik tijdens me zwangerschap zodra ik zwanger ben ook wat vaker voor controle maar dat zie ik dan allemaal wel !!
hopelijk dat het gwoon allemaal goed gaat :)

Zo ik heb mijn broodjes ook weer op. maar jeetje tosti en aardbeien, lekker hoor. Ik had maaer gewoon 2 broodjes kaas. Maar ik ga zo nog even naar de Sligro en dan haal ik even wat lekkere dingetjes voor op kantoor. We hebben hier namelijk een snoepkast, erg slecht voor me maar wel erg lekker. Ik sport het er vanavond wel weer af.

Hallo Meiden,

Ja Mariette ik hoop ook echt voor je dat je snel zwanger raakt! Zo zit je toch iedere keer in onzekerheid.

En Evelien ben je er nog? Ik ben ook al jaloers op de tosti's en aardbeien en ik moest het ook doen met broodjes kaas! Oei en dat is zeker fijn zo'n snoepkast! Ik moet toch eens kijken wat ik fout doe! Haha.

Nou meiden ik hoor het wel als jullie er nog zijn!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik ben er nog hoor! Het is trouwens wel rustig hier...

Heeey meiden,

Daar was ik weer.
Vanmiddag ff een stukje gefiets, t was zulk lekker weer. Ging even op mijn fietsje naar de mediamarkt (ongeveer half uurtje fietsen) want ze hadden een dvd die ik zooooo graag wou, kom ik daar uitverkocht  en ze kunnen hem niet bestellen voor me want het is een bestelling die ze maar 1x in de 2 maanden bestellen omdat niet zoveel mensen die dvd kopen  Verdorie helemaal voor niks naar middelburg gefietst..

Nu ff hachee aant maken, vanavond komt er weer zo'n mannetje praten over leningen, hypotheken en noem maar op, dus moet mijn kotje ook nog een beetje aan kant maken!

Meiden ik spreek jullie snel weer!
Liefs, Maaike

Ja echt wel he? Ik ben ook maar af en toe hier. Ben toch nog wel weer wat opgeschoten met mijn werk. Dat scheelt in ieder geval wel!

Liefs Yvonne

we hebben net nog even een ijsje gegeten op het werk. Nog maar 20 minuutjes en dan ga ik weer naar huis. Ben er nog niet uit wat ik moet gaan eten vanavond. heb eigenlijk niet zoveel zin om te koken dus misschien dat ik even vis haal. Meiden alvast een fijne avond en misschien dat ik er vanavond na het sporten nog even ben.

Liefs evelien

Terug
Bovenaan