SYGE meiden!

Ja weet ik niet? Volgens mij zijn ze er niet meer? Ik ga zo ook even een broodje eten. Je hebt me op dat idee gebracht! Stom he, ik eet best wel onregelmatig vooral als ik ergens middenin zit. Dan denk je eraan als je maag zich meld! Nou ik ga zo even naar mijn mannetje toe om een broodje te eten en koffie te drinken. Makkelijk is dat als je in het zelfde gebouw werkt.

zo daar ben ik weer even... ik ga zo ook even lekker eten hhmmm lekkere tosti
en een overheerlijke bak met aardbeien mmmmmm..... hahaha

pfff ik ga zo even voor n tijdje niet hier komen moet even wat andere dingen doen 2 auto's bestikkeren en wat stikers klaar maken dus denk aan het eind van de middag weer hier ben  

Tot straks allemaal en eetsmakelijk tijdens je lunch

Groetjes Mariette

hhhmmm maak me even lekker...tosti's en aardbeien!! Doe je dat ook zelf auto's bestikkeren? Knap zeg, ik denk dat ik er te ongeduldig voor zou zijn! Is heel nauwkeurig werk he, dat je er maar geen bobbels in krijgt. Nou tot vanmiddag en eet smakelijk!!

Liefs Yvonne

ja de kleine dingen hoor hahah de rest laat ik over aan me collega's moet je maar eens kijken op :
www.kaowka.nl daar werk ik..... dit heb ik wel wel zelf gedaan

http://album.partyflock.nl/11515399.jpg

Hey ik heb even gekeken! Dat heb je knap gedaan zeg! Wel een gezellig bedrijf om voor te werken zeker?

erg leuk bedrijf klein bedrijf met 11 collega's!!! dus is erg gezellig me vrouwelijke collega is nu ook zwanger die heeft hetzelfde als ik gehad human pappiloma virus en zij is nu al 25 weken in blijde verwachting :D

Leuk hoor! Wat is dat voor virus dan? Wat leuk dan kan je van horen hoe zij het zwanger zijn ervaart!

moet je even kijken bij : ik zal me even voorstellen Topic daar ik heb ik ingezet hoe mijn laatste jaar is gegaan!! :D

Ga nu weer aan het werk ik spreek jullie straks heb ik wat te lezen :D

Groetjes

Terug
Bovenaan