SYGE meiden!

ik zit achter de receptie bij een reclame bedrijf en doe daar ook administratie bij dus
heb wel tijd om hier te kijken hahaha...uitkijken dat het geen verslaving wordt~~

vind het gewoon errrug gezellie hier

Ja pas maar op!! Het is echt een verslaving!! ALs ik s'morgens op mijn werk ben ga ik eerst hier kijken of er nog wat nieuws is bijgekomen! Haha, maar het is wel erg gezellig om over van alles en nog wat te praten. En vooral over het zwanger worden omdat bijna niemand behalve je mannetje ervan af weet.

Ja idd echt alleen me vriend en ik weten het, me schoonzus heeft wel wat door maar daar lul ik me iedere x onderuit :D haha

ik vind het fijn om me wensen met andere te delen en andere verhalen te horen :)

en moet zeggen ben hier nu voor de 2e dag en voel me al zeer goed op me gemak hier :D

xx Mariette

Ja leuk is dat hier he? Mijn zus weet het ook, want die is zelf ook voor de 2e bezig. Ze zat ook op dit forum en herkende mij aan mijn manier van schrijven en mijn naam natuurlijk! Toevallig he? Zij leest hier alleen en schrijft niet. Dat deede ik zelf in het begin ook. Ik vond het ook best wel eng om te beginnen met schrijven hier, maar nu ben ik al zoooo ingeburgerd hier. Haha, nu krijgen ze me niet meer weg!

Van mij weet naast mijn man niemand het. Ik hoop ook niet dat hier bekende van me komen en me herkennen. Het is zeker verslavend om hier te kijken. Ik kijk om de 5 minuten wel even of er iets nieuws bij staat. Ik vind Hyves trouwens ook erg leuk, ik ben al heel wat oude bekenden tegen gekomen. Nou ik ga nu echt ff aan het werk want ik heb het bestwel druk.

Jezus!!
Jullie zijn aardig op dreef zeg! En twee nieuwe meiden erbij zie ik??

Maaike en Mariette: welkom!
Ik heb ook hyves. Maaike, ik ben me al aan het toevoegen bij jou.
Mariette doe ik ook wel.

Maaike, jij woont bij mij in de buurt, ik woon zelf ook in Zeeland. Grappig dat je dan zo dicht bij elkaar woont.

Ik ben dus Gerrie en ik ben nu in mijn eerste ronde bezig voor mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje, een zoontje, is nu 3,5 jaar en ikben 24 (oktober 25). Ik was 21 toen mijn zoontje geboren werd, dus ik was ook "vroeg".

Evelien! Wat leuk dat ik je eindelijk kan zien!   (hahahah rijmt).

Gelukkig kan onze date nog doorgaan vrijdag 29 juni. Grappig hoor, heb er wel zin an.
Yvonne, zie jij er zo eng uit ja?? Hhahahahaa. Geef niet, ik kan ook gezellig eng zijn .

Ik heb gisteren mijn eerste rijlessen dus gehad. Ging hartstikke goed. Vandaag van 12.45 tot 14.45 uur de tweede keer rijlessen. Vind het wel echt heel erg leuk hoor!

Meiden ik lees het weer!
Liefs Gerrie.

Hey Hallo meiden!!

Hallo Gerrie, ja ik zie er heel eng uit!! Haha, nee hoor dat valt wel mee hoor! Dat hoop ik tenminste! Wat goed ja dat je je rijbewijs gaat halen! Wanneer moet je afrijden dan?

En Evelien al wat opgeschoten met je werk? Ik al wel iets hoor gelukkig?

En de andere meiden zijn julli er ook nog?

Liefs Yvonne

Ja ik ben al aardig opgeschoten met mijn werk. Ik ga straks eerst maar een broodje eten en dan weer rustig verder. Ja waar zijn die andere meiden eigenlijk??Werken ofzo of erg druk?

Terug
Bovenaan