SYGE meiden!

evelien, trek het je alsjeblieft niet aan meid! wij weten wel beter hier!

quote: yasmine25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 13:34:34'));

waar dan suusle?

na een komma komt altijd een spatie, zinnen begin je met een hoofdletter, namen zijn met hoofdletter en nederlands is Nederlands! moet ik nog doorgaan!
en want met een d, dat is wel heeeel erg!

Nee, ik trek het me zeker niet aan..Ik ken haar helemaal niet en zulke mensen wil ik ook helemaal niet kennen...Ik maak me er niet druk om, ik weet wel beter. En trouwens je hoeft toch geen vloeiend Nederlands te kunnen spreken om een kind op te kunnen voeden volgens mij komen daar ook heel veel andere dingen bij kijken, maar goed..

Aha de aap komt uit de mouw! Jij bent een kutwijf en je rot hier maar op!!!!!! En als Evelien kent, zoals je zegt, dan zou ik zelf maar oppassen, want we vragen gewoon jouw gegevens op via de forumredactie en als dat vals is komen we wel achter je IP-adres en dan  geven we je gewoon  aan!
Sorry andere meiden voor mijn taalgebuik.

pff met typen maak ik juist veel typfouten omdat ik zo snel wil.... kijk er niet eens naar joh!
normen en waarden lijken mij belangrijker dan spelling....

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 13:38:04'));

Aha de aap komt uit de mouw! Jij bent een kutwijf en je rot hier maar op!!!!!! En als Evelien kent, zoals je zegt, dan zou ik zelf maar oppassen, want we vragen gewoon jouw gegevens op via de forumredactie en als dat vals is komen we wel achter je IP-adres en dan  geven we je gewoon  aan!
Sorry andere meiden voor mijn taalgebuik.

zo hier sluit ik me graag bij aan!

nou meiden, denk dat ze t nu wel heeft begrepen, zullen wij hier weer gewoon gezellig kletsen en ons er niet meer druk over maken... is ze helemaal niet waard joh!

Terug
Bovenaan