SYGE meiden!

Ja, als ik ergens niet over kan is het zulke vrouwen, alhoewel het me niet zou verbazen als het gewoon een man is die ons op de kast wil jagen! Daar kicken zulke gevallen nou eenmaal op. En ja, dat lukt bij mij aardig, als er iemand onrecht wordt aangedaan spring ik in de bres! Dat is mijn karakter nou eenmaal.
Waarschijnlijk kent ze je niet hoor Evelien, maar als dat zo is dan komen we er ook achter wie zij is!

Ja precies, laat haar maar gaan, ik vind het erg kinderachtig. Ze is gewoon jaloers dat wij het hier zo gezellig hebben, haha!

heb ik ook hoor yvonne!
maar geloof dat ze niet meer durft nu! we hebben haar afgeschrikt denk ik....
meiden, geloof dat ik mn ei voel.... was marco er nu maar maar die komt pas vanavond, hoop dat ik t dan nog voel!

ja ben inderdaad een man die kikt op boze vrouwen nou goed.ik zal julie met rust laten maar evelien jij bent nog niet van me af trut.ik ken je nog van de prisma en weet dat je ook in hoorn woont.wat jij mij hebt aangedaan vergeet ik nooit meer en daar ga je voorboeten

Bla bla bla, wat een stoere praat. Mij maak je hier niet bang mee hoor en trouwens ik woon niet in Hoorn en van de Prisma heb ik ook nog nooit gehoord dus ik denk dat je aardig in de war bent meisje..Laat ons hier maar met rust voordat ik verdere stappen tegen je ga ondernemen!

Nou nou ik had even iets terug te lezen zeg!
Ik zal proberen om op mijn taalfouten te letten ( haha ) want ik voed al een kleintje op.
Zou raar zijn als ze nu tegen me zou zeggen dat ik dat niet kan! hahaha...
Nou meiden dat was het verhaal yasmin gewoon niet meer op reageren!

Inderdaad Cindy, je haalt me de woorden uit mijn mond. We negeren haar gewoon dan raakt de lol er vanzelf af. Heb je lekker gegeten? Ook luxe broodjes op?

Weet je, je hebt en fiks probleem Yasmine, want dat is niet dezelfde Evelien! En nu ga ik eerst effe checken bij de forumredactie of ze jou er af willen gooien of blocken!
Rot op hier en laat jezelf na kijken! Want zo kun je natuurlijk geen kinderen opvoeden !!!!!met zo deuk in je ego! En ook nog eens psychisch labiel, want je bent niet in staat iets uit het verleden te verwerken!
Doei Doei oprotten hier!!

Terug
Bovenaan