SYGE meiden!

jeetje zeg! Iedereen maakt wel eens fouten in het typen! Zo gaan wij hier niet met elkaar om, dus als je je een beetje zou willen aanpassen? Wij willen gewoon een beetje kwebbelen hier en niet elkaar aanvallen hoor!

yasmin, doe eens aardig, dit is een errug gezellig forum en we hebben hier geen zin in commentaar...
ik zie maar 1 spelfout bij evelien...
als ik zie hoeveel spelfouten ik hier al gemaakt heb ben ik in jouw ogen dus zeker niet in staat om een kind op te voeden... jammer hoor!

Je moet niet zo op ons letten Yasmine, anders ga je maar ergens anders meepraten, ik heb namelijk geen zin in gezeur want het is erg gezellig hier..

het viel me gewoon op evelien en daarom zeg ik het.ik ga wel ergens anders meepraten wand hier vint ik het niet zo gezellig.en evelien volgens mij ken ik jou en je vriend ook.dus doe maar aardig anders zeg ik het tegen je familie dat je zwanger probeert te worden.

o ennuh nog wat Yasmine, als het betekent dat je geen kind kunt opvoeden als je niet fatsoenlijk Nederlands kunt, kun jij er ook beter niet aan beginnen, heb al 5 fouten bij jou ontdekt....

Ja en ik dan? Heb ook al vaak iets fout getypt hier! Dus ook niet geschikt om kinderen op te voeden! En met ons zijn er nog wel veel meer die iets fout typen, dus ongeschikt! Haha, nou meiden wij trekken ons er niks van aan en blijven gewoon gezellig door kwebbelen hier oke?

quote: yasmine25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 13:32:44'));

het viel me gewoon op evelien en daarom zeg ik het.ik ga wel ergens anders meepraten wand hier vint ik het niet zo gezellig.en evelien volgens mij ken ik jou en je vriend ook.dus doe maar aardig anders zeg ik het tegen je familie dat je zwanger probeert te worden.

wat ben jij voor iemand?
trouwens wand is met een t!
en wil je niet zo dreigen, kom nou zeg, grow up

Terug
Bovenaan