SYGE meiden!

Goedemorgen meiden,

Ik voel me vandaag al een stuk beter. Lijkt wel een eenmalige uitval ofzo. Nou ja beter dan dat ik nog ziek zou zijn geweest he?
Ik ben vandaag vrij en mijn mannetje ook. Die is nu met mijn zoontje naar de huisarts. Hij kreeg allemaal gekke pukkeltjes/blaasje onder zijn onderlip en kinnetje, dus dat laten we voor de zekerheid maar even onderzoeken he?
Dadelijk komt er een man van de verzekeringen, dan moet ik naar de huisarts, dan eten en Jerrel op bed en dan vanmiddag van 15.30 tot 17.30 uur zomerfeest bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf. Drukke middag dus. Mijn vriendin die ook altijd haren knipt bij ons komt mee-eten en daarna Jerrel zijn haren knippen. Daarna gaan zij en ik wat drinken samen.

En morgen gaan we 's avonds naar de bios. Naar de film Ocean's 13. Lijkt me wel heel gaaf.

Nog 4 dagen voor mij is dan is mijn NOD, 19 juni!! Maar als ik dan niet ongesteld wordt dan is het nog wachten tot de 21ste, dan pas testen. Samen met Yvonne.
Ik probeer de hele tijd het gevoel weg te drukken dat het nog niet raak is geweest. Maar k ben een beetje chagerijnig, kribbiger, dus wie weet zijn het wel de hormonen van de ongesteldheid. Zou best kunnen.
Alléén en dat is wel redelijk gunstig: ik heb nog geen pukkels gehad. Ik heb werkelijk nooit pukkels, maar ongeveer een week voordat ik ongesteld moet worden krijg ik altijd zo'n grote onderhuidse pukkel. Kennen jullie die? Die doen pijn, komen nooit echt door en gaan ook vanzelf weer weg.
Maar die heb ik nog niet gekregen. Dus miss is er nog hoop.

Hoe zijn de kwaaltjes bij jullie?
En wat gaan jullie van t weekend doen?

Knuf,
Gerrie.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 09:12:33'));

Ik wilde het boek van Mariel Kroon gaan bestellen maar nu las ik op Bol.com veel negatieve reactie, dat er bijvoorbeeld heel veel in staat over wanneer het niet lukt, vinden jullie dat ook? Ik zit nu erg te twijfelen of ik het boek wel moet kopen..

Klopt wel dat een groot deel gaat over als het niet lukt... het is ongeveer de helft denk ik...
ik heb er wel wat dingen uitgehaald die ik nog niet wist, maar het meeste wist ik al wel, door alle vragen die iedereen hier op het forum stelt....

oja dirty dancing heb ik zeker gekeken, ik ben verliefd op die film! word er altijd zo blij van, vooral het eind vind ik zo mooi! ik ben echt gek op zwijmelfilms hoor!
ik ben jaloers op jou, jullie hebben geklust! nou ik moest er echt niet aan denken, dus wij laten deze ronde voorbijgaan helaas.... dat word dus jammergenoeg ook niet samen testen....

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 09:13:41'));

Goedemorgen meiden,

Ik voel me vandaag al een stuk beter. Lijkt wel een eenmalige uitval ofzo. Nou ja beter dan dat ik nog ziek zou zijn geweest he?
Ik ben vandaag vrij en mijn mannetje ook. Die is nu met mijn zoontje naar de huisarts. Hij kreeg allemaal gekke pukkeltjes/blaasje onder zijn onderlip en kinnetje, dus dat laten we voor de zekerheid maar even onderzoeken he?
Dadelijk komt er een man van de verzekeringen, dan moet ik naar de huisarts, dan eten en Jerrel op bed en dan vanmiddag van 15.30 tot 17.30 uur zomerfeest bij mijn zoontje op het kinderdagverblijf. Drukke middag dus. Mijn vriendin die ook altijd haren knipt bij ons komt mee-eten en daarna Jerrel zijn haren knippen. Daarna gaan zij en ik wat drinken samen.

En morgen gaan we 's avonds naar de bios. Naar de film Ocean's 13. Lijkt me wel heel gaaf.

Nog 4 dagen voor mij is dan is mijn NOD, 19 juni!! Maar als ik dan niet ongesteld wordt dan is het nog wachten tot de 21ste, dan pas testen. Samen met Yvonne.
Ik probeer de hele tijd het gevoel weg te drukken dat het nog niet raak is geweest. Maar k ben een beetje chagerijnig, kribbiger, dus wie weet zijn het wel de hormonen van de ongesteldheid. Zou best kunnen.
Alléén en dat is wel redelijk gunstig: ik heb nog geen pukkels gehad. Ik heb werkelijk nooit pukkels, maar ongeveer een week voordat ik ongesteld moet worden krijg ik altijd zo'n grote onderhuidse pukkel. Kennen jullie die? Die doen pijn, komen nooit echt door en gaan ook vanzelf weer weg.
Maar die heb ik nog niet gekregen. Dus miss is er nog hoop.

Hoe zijn de kwaaltjes bij jullie?
En wat gaan jullie van t weekend doen?

Knuf,
Gerrie.

Blij dat je je vandaag weer beter voelt, ik voel me ook iets beter, de hoofdpijn is bijna weg geloof ik....
Zo heb je een vrije dag is die ook helemaal volgepland! Waarvoor moet je naar de dokter dan?

Wat spannend nog 4 dagen! leuk als jullie samen gaan testen joh!
en ja Oceans 13 lijkt mij helemaal geweldig, wij zouden afgelopen weekend naar de film, maar toen voelde ik me al niet goed... .misschien dit weekend! ik wil ook binnenkort naar Shrek 3 vind ik ook zo leuk!

Shrek 3 lijkt mij ook superleuk alleen Richard leek het helemaal niks, hij houd niet zo van die films dus ik moet maar een ander slachtoffer zoeken. Jammer dat je niet hebt kunnen klussen. En ook super jammer dat we niet samen kunnen testen..maar ja, misschien ga ik ook nog gewoon door voor de volgende ronde, we zullen zien. Ik heb een klein beetje het gevoel dat het nu raak is, echt heel vreemd..Maar ja laat ik maar nergens op hopen anders valt het weer zo tegen. Richard zei gister dat het hem wel heel erg leuk leek als we een meisje zouden krijgen. Hij zei dan lijkt ze straks op jou! haha. Ik heb vannacht gedroomd dat ik een zoontje had...Hij was al een jaar of 4, echt heel vreemd maar goed, dromen zijn bedrig toch?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 11:23:25'));

Shrek 3 lijkt mij ook superleuk alleen Richard leek het helemaal niks, hij houd niet zo van die films dus ik moet maar een ander slachtoffer zoeken. Jammer dat je niet hebt kunnen klussen. En ook super jammer dat we niet samen kunnen testen..maar ja, misschien ga ik ook nog gewoon door voor de volgende ronde, we zullen zien. Ik heb een klein beetje het gevoel dat het nu raak is, echt heel vreemd..Maar ja laat ik maar nergens op hopen anders valt het weer zo tegen. Richard zei gister dat het hem wel heel erg leuk leek als we een meisje zouden krijgen. Hij zei dan lijkt ze straks op jou! haha. Ik heb vannacht gedroomd dat ik een zoontje had...Hij was al een jaar of 4, echt heel vreemd maar goed, dromen zijn bedrig toch?

wij zijn allebei groot fan van disney films, hebben thuis al een aardige collectie!
Wat lief dat hij dat zij van dat meisje en dat ze dan op jou zou lijken! schattig!

ik heb al een tijdje het gevoel dat als wij een kindje zouden krijgen dat het een jongetje zou zijn, geen idee waarom maar dat gevoel heb ik gewoon! ik hoop dat het voor jou deze ronde raak is..... wel jammer dat we niet samen kunnen testen he?!
maar ja is bij niet nodig deze ronde....

Hoeveel berichtjes kunnen er trouwens op? Volgens mij zitten we al weer bijna vol..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 11:28:09'));

Hoeveel berichtjes kunnen er trouwens op? Volgens mij zitten we al weer bijna vol..

ja dat wat ik de vorige keer gelezen had klopt dus niet.... ach we merken het vanzelf en dan gaan we verder met syge meiden2!
ben je op je werk of thuis?

Hallo Meiden!

Ik voel me vandaag belabberd, ik hoop niet dat ik ziek wordt hoor! Ik ben duizelig, misselijk, hoofdpijn en errug warm. En vannacht kon ik niet slapen. Heb tot 2.00 uur beneden op de bank gezeten en daarn  errug onrustig geslapen.

Nou ik heb gister CSI gekeken en dr. House, was best wel leuk!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan