SYGE meiden!

Hey Suus, ja hier is het droog! Nog wel tenminste het dreigt al een poosje, maar nog steeds niks te zien hier.
Hey wat erg vervelend zeg dat het maar niet beter gaat! Je moet toch eten gaan, want dan gaat het toch wel vaak beter en sneller over. Misschien een cup a soup?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 16:53:14'));

Hey Suus, ja hier is het droog! Nog wel tenminste het dreigt al een poosje, maar nog steeds niks te zien hier.
Hey wat erg vervelend zeg dat het maar niet beter gaat! Je moet toch eten gaan, want dan gaat het toch wel vaak beter en sneller over. Misschien een cup a soup?

tja misschien straks een soepje, nu   moet ik er nog niet aan denken...... kan echt niets door mn keel krijgen, werd al beroerd van 2 bospenen!
tja ik weet dat als ik niet eet dat ik dan zo slapjes blijf maar ja.. maak dat mn maag maar eens wijs!

trouwens yvonne, vanavond weer een dansfilm he bij net 5: deze keer my alltime favourite: Dirty Dancing, word altijd zo verliefd van die film! mss helpt t wel!
Ga je ook kijken?

Bah ik wou dat ik wat voor je kon doen hoor! Is zo vervelend! Veel water drinken is ook goed, maar ja daar heb je nu niks aan he?
Hey ik ga weg nu moet op verjaardag bij mijn neefje, hij is 18 jaar geworden en daar eten we altijd patatjes. Hij heeft straks ook zijn 1e rijles.
Ik ben er morgen wel weer, want ik moet werken. Nou doe kalm aan hoor!!

Doeidoei liefs,

Yvonne

Ja mischien wel vanavond! Vind hem ook errug leuk, maar ik weet niet wat Raymond van die film vind? Haha, ben benieuwd

lief van je hoor!
ja ga veel drinken!
jij heel veel plezier bij die verjaardag! en eet smakelijk! ik spreek je vast morgen weer
en die film wauw die is zooooo romantisch alleen die muziek vind ik al geweldig!
nou spreek je weer!
doegie!!

Goedemorgen meiden!

En hebben jullie gister nog Dirty dancing gekeken? Ik heb hem wel een stuk gezien maar niet af gekeken. Ries ging al naar bed dus als ik wilde klussen moest ik wel mee gaan. Hopelijk is het deze keer gelukt..Maar goed, we wachten gewoon weer rustig af. Morgen maar weer proberen want vandaag is mijn eisprong volgens een internet berekening. Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend? Ik ga naar mijn ouders en op bezoek bij opa en oma's enzo..Foto's van de bruiloft laten zien.

Liefs Evelien

Ik wilde het boek van Mariel Kroon gaan bestellen maar nu las ik op Bol.com veel negatieve reactie, dat er bijvoorbeeld heel veel in staat over wanneer het niet lukt, vinden jullie dat ook? Ik zit nu erg te twijfelen of ik het boek wel moet kopen..

Terug
Bovenaan