SYGE meiden!

Ja, vervelend is dat he? Als je nu al test heb je idd grote kans dat ie negatief test. Hoog uit twee dagen voor je NOD zou ie positief kunnen testen, maar nog lang niet altijd.
Heb zelf ook twee dagen rozige afscheiding gehad, gevoelige tepels, misselijk met vlagen, prikkelbaar, opgeblazen gevoel/ ongi-gevoel, zeurderig in ieder geval, warm.
Maar ik heb dit wel vaker gehad dus toen werd ik ongi! Zo vervelend als dat gebeurt, maar waarschijnlijk was het eitje wel bevrucht maar niet goed ingenesteld, je wordt dan gewoon ongi, dus eigenlijk een miskraam. Veel meiden merken dit niet omdat ze ongi zijn geworden. De kans hierop is 30%, dus meer kans op dan zwanger  worden (20%)

Nee vaak een dag voor je ei daalt ie, de volgende dag is je ei er dan

oke duidelijk, ik ga het eens proberen bij te houden. Ben trouwens heel erg benieuwd wie er het eerste zwanger zou zijn. Het zou natuurlijk leuk zijn als we het allemaal tegelijk zijn maar dat zou wel heel erg toevallig zijn.

Ja, dat zou super zijn, maar het is toch iedere keer afwachten. Veel kwaaltjes heb ik al vaker gevoelt en toen werd ik ongi, dus ben ik bang dat ik dat nu weer heb.

Ik ga nog even werken en dan met 20 minuutjes naar huis. Fijne avond en eet smakelijk alvast. Wij eten lasagne, heb er echt zin in. Tot morgen!

Liefs Evelien

hallo meisjes, daar ben ik even weer!
mn baas belde net ook nog of ik morgen weer kwam!
nou dacht het maar even niet!
en of ik al naar de dokter ben geweest..... heb gezegd: ga niet naar de dokter voor een griepje!
bij hun is de dokter altijd de oplossing voor alles, nou kom op zeg daar ga ik niet voor naar de dokter hoor, sterker nog, onze dokter geeft je daar niet eens een afspraak voor! kom je niet verder dan de assistente aan de telefoon!

Hallo!!

Ja Suus, bazen he? Ze willen niks anders dan dat je zo snel mogelijk weer aan het werk gaat! Maar laat hem maar, je bent hem niet eens antwoord verschuldigd hoor! En inderdaad een dokter stuurt je zo weer naar huis en doet er niks aan.

Nou doei doei Evelien en eet smakelijk! Het is nog steeds droog hier! Mmmjammie lasagne, is wel heel lekker!!

is   het bij jou droog yvonne? hier regent het joh!
ik ben nu weer flink beroerd.... heb geen zin in iets te eten!
heb wel steeds erg dorst en heb t bloedheet... zal ik dan koorts hebben/ denk t wel he?!
owowowowowowow ik word gek wie helpt me hier af?!?!

Terug
Bovenaan