Symptomen per DPO

Bij mijn dochter heb ik nooit voor onderzoeken naar het ziekenhuis durven gaan. Ik heb geen idee wanneer ze de onderzoeken weer gaan opstarten ik hoop volgende maand want je kan natuurlijk maar in 1 week je eileiders laten uitspuiten 
 
Heb je nog niet gebeld met het ziekenhuis?
Het onderzoek is geen pretje en het is voor elke vrouw anders maar mij is het alles meegevallen toen. Ik kan mezelf vrij rustig houden en dat scheelt al enorm. Mijn man kon er toen niet bij zijn dus zelfs zonder steun is het me gelukt ;-)
 
Ze zijn weer open en zijn heel langzaam aan het opbouwen maar eerst de noodgevallen. En het is net een ziekenhuis waar de c orona patiënten naartoe gaan. Er is nog een ziekenhuis waar ik naartoe kan maar daar heb ik een traumatische bevalling gehad dus daar ga ik liever niet naartoe. Ik heb vorige week mijn eisprong gehad dus zelfs al zou het ziekenhuis weer volledig open zijn kunnen ze nog niks doen 
 
Dinsdag en woensdag 12 en 13 mei positieve ovu testen. Normaal een steek rechts onder nu kramp gehele baarmoeder
Donderdag 14 mei eisprong
1-3 DPO niks
4 DPO kramp rechts onder avond
5 DPO steek links boven navel avond
6 DPO misselijk en duizelig opstaan. Steek links boven navel avond
7 DPO kramp baarmoeder ochtend. Steek rechts boven navel avond. Kramp rechts onder avond
8 DPO Kramp rechts onder avond
9 DPO Kramp rechts onder avond
10 DPO Kramp rechts onder avond
11 en 12 DPO niks
13 DPO ongesteld
Luteale fase 13
 
Hallo!ik meld me ook even aan! We hebben een zoontje van augustus 2018 en gaan nu voor een 2de kindje! In februari jammer genoeg een mk gehad ..Even mijn lijstje tot nu toe:1DPO: wat menstruatieachtige pijn, nog veel witverlies2 DPO: menstruatieachtige pijn, ‘s avonds steekjes. Witverlies minder en af en toe wat emotioneel. Angst dat het niet raak zal zijn.3 DPO: vanmorgen een zeurende pijn, soms wat grumpy, winderig en rammelende darmen
4DPO: op en af nog steeds wat lichte menstruatiepijn en soms lichte steekjes. Een ader op mn rechterborst maar weet niet of die er al zat ? en creamy afscheiding precies lotion. Een huilbui vanmorgen door nog steeds het gevoel dat het niets zal zijn deze maand 
 
Terug
Bovenaan