Symptomen voor nod

@Sunny Ja het is echt een fijn gevoel. Heel apart ook! Ik heb nog niet echt kwaaltjes. 
Ik heb gisteren met de verloskundige gebeld en ik kreeg een fijn gevoel bij haar. Ik heb 4 april eerst een controle gesprek en de echo vindt plaats op 29 april. Nog even wachten dus .. maar dan zit ik in week 10/11.
Wat ik wel heb is.. dat ik de hele tijd iets voel lopen. Dat lijkt dan zo erg op het moment van naderende menstruatie.. maar is dus gewoon afscheiding.
Anyway... Hoe gaat het nu met jou? Heb jij nog steeds krampjes in de buik?? Of hoe voel jij je nu?

Ik weet het nog niet. Ik heb een early test in huis. Maar lees niet super positieve reacties hierover. Miss wat ik wel even af. :)

Ik weet het nog niet. Ik heb een early test in huis. Maar lees niet super positieve reacties hierover. Miss wacht ik wel even af. :)

Pandababy super dat je een fijn gevoel bij je vk heb! Dit is toch wel belangrijk vind ik zelf. Tijdens m'n zwangerschap van m'n dochtertje had ik ook een hele leuke vk. Heb altijd geroepen als t ooit weer zo ver is zou ik nooit twijfelen voor een 2de keer bij jouw. Spannend zo een eerste afspraak en de echo daarna. Het lijkt vast allemaal zo langzaam te gaan voor je he hihihi. Maar voor je t weet heb je je kleine mooie wondertje in je armen.
Ik heb sinds vandaag geen last meer van krampjes en steken. Wel een zeurig gevoel in mn onderbuikbuik, vermoeide onderrug(dit kan ook komen wegens drukte) en pijnlijke borsten joh. Ik weet nog steeds niet wat ik denken moet. Maandag.. zullen we het zien. Omg maaaandag vind t zo spannend hahahaha.

@Sunny ja klopt, duurt zo lang voor me gevoel haha. Maar puur ook omdat je zeker wilt zijn of het goed in je baarmoeder zit enz. Maar zeker fijn als het klikt met je vk. Nou wie weet mag je daar weer heen :p
Nog even spannend voor jou!! Zo zat ik vorige week ook. Maar ik was die zondag al 4 dagen over tijd. Ben zoooo benieuwd!! Vind het ook gewoon spannend voor je! 
Had jij bij jouw vorige zwangerschap ook in het begin kwaaltjes die nu overeenkomen? 

Pandababy jaa snap ik! Een eerste echo bevestigd alles natuurlijk! 
Ik zou het niet weten of ik kwaaltjes had die ik nu heb gehad. Ik was er totaal niet mee bezig, was echt een verassing. Ik weet wel dat ik geen menstruatie krampjes had op de dag dat ik ongesteld moest worden(daagjes daarvoor niet opgelet) maar omdat deze dus wegbleven begon ik wel te denken. En na paar dagen maar getest en was voordat ik mn broek nog omhoog kon doen knal positief! Ik had totaal geen kwaaltjes vanaf het moment dat mn menstruatie wegbleef. Nooit bloedingen of krampen gehad. En nu heb ik ook bijna nergens last meer van, alleen wat gevoellige borsten, gisteren waren ze veel gevoeliger en heeeeel af en toe krampjes.

@Sunny Oh wat fijn dat het als een verrassing voor jullie kwam. Dus dan heb je er niet zo goed opgelet toen hihi. Haha wel geweldig dat de test zo knalde, dat is echt zo'n besef van ongeloof he? haha. 
Ben benieuwd of je 'kwaaltjes' nu een voorbode is of dat het helaas niets is. Maandag duurt niet zo lang meer! 

Ik ben sinds gisteren wat misselijker geworden. Niet dat ik moet overgeven, maar als ik iets eet is het oke, maar daarna meteen weer misselijk. Maar ik neem het voor lief, hoort erbij. 

Ik zit nu op 6 dpo en sinds 2 dagen melk achtige afscheiding en krampen/steken zo nu en dan. Echt onderin me buik en soms zelfs echt laag, achter mn schaambot.
Verder droom ik onrustig en was ik net wat labiel.
Wat denken jullie?
Bij mijn vorige zwangerschap, vorige maand, toen had ik ook krampen etc een kleine week na me eisprong

Terug
Bovenaan