Symptomen vroege zwangerschap

<p>Lieve dames,</p><p> </p><p>Ik heb een vraag ik ben 2 maart ongesteld geworden na het 8 jaar slikken van de pil.</p><p>Nu had ik vorige week zondag en maandag een LH piek (testen gedaan). We hebben die maandag dus geklust.</p><p>4 dagen erna heb ik licht rood bloed gezien met afvegen.</p><p>En sinds zondag heb ik steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden doordat ik lichte pijn heb wat lijkt op menstruatie pijn maar dan in een lichte vorm.</p><p> </p><p>Ik weet mijn normale cyclus niet dus heb voor nu even geen idee dan maar afwachten.</p><p>Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?</p><p> </p><p> </p>

Die 4 dagen nadien bloedverlies lijkt mij veel te vroeg voor een innesteling. Dat je een week na het "klussen" een licht menstruatiegevoel hebt kan dan wel te maken hebben met de innesteling. 
Als jouw LH-piek op zondag of maandag gevallen is betekent dat dat je 2 dagen later je werkelijke eisprong hebt. Laat ons dus zeggen de dinsdag of de woensdag. Tel bij één van die dagen 14 dagen bij en je weet wanneer je kan testen hé. 

Vind het allemaal wat lastig.
Heb ook het gevoel dat ik er veelte veel mee bezig ben. Ben pas een maand geleden gestopt met de pil en twijfel ook aan mn ovulatie testen. Maarja je weet het nooit..
Misschien moet ik het los laten..
Bedankt voor je reactie :)

Ik had vorige week zondag (24-3) mijn LH piek. Ik ging testen, omdat ik steken had aan de linkerkant. Ik denk dus dat hij toen snel gesprongen is daarna. Afgelopen zondagavond heel misselijk.vuit bed gegaan om paracetamol te slikken. Maandag had ik ook de hele dag menstruatiekrampen. Deze had ik dinsdag en vandaag niet meer. Ik herken die menstruatiekrampen dus wel, maar heb geen idee of dat verder iers betekent. Ik voel me herzelfde als alle andere rondes, dus ik heb er een hard hoofd in. Maar wie weet. We zullen moeten afwachten. 

Kan wel een innesteling zijn hoor, maar dan een vroege. En je ei springt ook helemaal niet altijd pas 2 dagen na een positieve test. Ik test smorgens positief en voel dan smiddags heel duidelijk de eisprong, dus je piek kan ook veel dichter op de eisprong zitten. 
Ik heb deze ronde ook al een paar dagen een heel licht menstruatie gevoel, zondag NOD. Hopelijk is het raak, dit is ronde 11.

Veel succes, hopelijk duurt het bij jou nie5 zo lang 

Bedankt voor jullie reacties.
Ik zit pas in ronde 1 en mn wens is nu al zo groot misschien dat ik mn eigen gek maak.
Ik lees van Johanna al ronde 11.. 
Het kan ook aan mn verandering liggen van mn lichaam omdat ik geen pil meer slik.
Wat ik wel raar vind is al 5 dagen een lichte ongesteldheid pijn..

Afwachten maar..

Onzeker he al die rare dingen die je lichaam met je doet. Zeker als je wens zo groot is, merk je alles op.

Wij zijn nu een half jaar bezig, maar elke maand hoop ik steeds meer, je maakt je inderdaad helemaal gek.

Duimen draaien voor je.

Hoi elza. Hier ronde 3. Ronde 1 werd ik helemaal gek van mezelf. Ik voelde echt álles. Ronde 2 konden we niet rond de ovulatie vrijen vanwege werkreizen dus was ik een stuk relaxter. Maar ik vind wel dat ik ronde 2 en 3 al duidelijker dingen herken en daarom minder gespannen ben. Toevallig had ik 2 dagen na afgelopen eisprong ook 2 druppels bloed (oud bloed, bruinig) in mn ondergoed. Ik was juist benieuwd of dit dan een late ovulatiebloeding was. 
Volgens mij is van @Vio zegt niet helemaal juist. Ik temperatuur ook naast de ovulatietesten, en volgens de temperstuurmethode zou je temp. 12 uur na de eisprong de shift moeten maken naar 0.3gr hoger. Ik had vrijdagmiddag een positieve ovulatietest en zondagochtend een hogere temp. Dus ergens tussen die periode (Ik schat 24 uur na de positieve test) zou de eisprong geweest moeten zijn. Maar op de testen staat ook dat je ei binnen 24 tot 36 uur na de positieve test komt. 
Veel succes met kalm blijven (ik denk heel belangrijk!). Geniet van deze periode. 

Terug
Bovenaan