Symptomen vroege zwangerschap

Amai, dan hebben jullie allemaal wel een zeer prille innesteling. Het gemiddelde is toch een dag of 7 à 8. Het minimum zou 5 dagen zijn na de eisprong.
De eerste zwangerschap (slecht afgelopen) voelde ik exact een week na de eisprong krampen opkomen en had ik licht bloedverlies. Bij de tweede zwangerschap (nu 8 weken) geen bloedverlies gezien, pas krampen vanaf 3 dagen voor NOD. 
Is natuurlijk voor iedereen anders.

Amai, dan hebben jullie allemaal wel een zeer prille innesteling. Het gemiddelde is toch een dag of 7 à 8. Het minimum zou 5 dagen zijn na de eisprong.
De eerste zwangerschap (slecht afgelopen) voelde ik exact een week na de eisprong krampen opkomen en had ik licht bloedverlies. Bij de tweede zwangerschap (nu 8 weken) geen bloedverlies gezien, pas krampen vanaf 3 dagen voor NOD. 
Is natuurlijk voor iedereen anders.

Hey hey !
Ik hoef niet meer te testen want ben vandaag ongesteld geworden! Wat ik voor deze ene keer nog wel prima vind, want ik heb nu echt een perfecte 1e cyclus van exact 28 dagen gehad. En precies 14 dagen geleden dacht ik iets te voelen wat bij een eisprong hoort (icm bijpassend slijm). En dat zou dus heel goed kunnen kloppen aangezien ik nu ongesteld ben! Nu eens kijken wat ronde 2 gaat brengen en of ik die eisprong weer ga voelen :)

@amaryllus 
Ook wel fijn dat je weet dat je lichaam gewoon werkt inderdaad!
Ik voel nu al 2 dagen niks dus geloof eigenlijk niet meer in een zwangerschap. En in principe had ik met een cyclus van 28 dagen allang ongesteld moeten zijn maar die zal wel flink van de leg zijn en eigenlijk koppel ik daar nu ook maar de klachten aan.
We wachten maar af..

Succes met de 2e Ronde !

Update: ik dacht vanmiddag dat ik ongesteld was.. Maar daar is nu weinig meer van over... Dus geen idee! Haha. Die klachten kunnen heel goed van het stoppen met hormonen komen inderdaad..

Terug
Bovenaan