Symptomen vroege zwangerschap

@Elza
na de eisprong duurt het zn 14 dagen voordat je ongesteld zou moeten wordt. Wanneer dit dus uitblijft zou je een (vroege) zwangerschapstest kunnen doen..
Spannend.. laat je het weten zodra je getest hebt? 

Hoi hoi

Ik ben ook benieuwd! Ik ben tegelijk met je gestopt met de pil. Zit dus in exact hetzelfde schuitje! Spannend allemaal he? :)
Liefs

@amaryllus
Wat leuk dat we allebei zitten te wachten ?.
Al hoewel het leest leuk weg maar ik word soms gek van mezelf.
Ik heb dus 2 maart mn ontrekkingsbloed gekregen (dus de neppe variant van ongesteld zijn). Sindsdien nog geen echte ongesteldheid gehad. Wel klachten zoals je leest. *lichte bloeding gehad *2 dagen super gevoelige tepels * lichte menstruatie achtige pijn.. 
Heb wel gesloten als het niet raak is dat ik stop met de focus op zwanger worden dan word alles weer leuker als je snapt wat ik bedoel en dan met name het klussen
 Wij vonden het zo vreemd..
Dus afwachten! Wanneer ga jij testen?

Ik zit ook in t zelfde!
oktober gestopt met de pil. Was 2 maart voor t laatst ongesteld tm 24 maart. 
En heb nu sinds twee dagen het gevoel dat ik ongesteld wordt. Mega krampen en mentruatie achtige pijn. 

Haha Elza dat klinkt heel herkenbaar. De 1e keer toen mn spiraal er uit was vroeg mn vriend echt vlak voor "het binnengaan": Weet je het zeker? Dat was echt een awkard momentje. Zo van: hoezo weet je het zeker? Ik wil je nu gewoon, kunnen we later wel weer zinnig over nadenken ?. 
Ik heb zelf de 2e en 3e ronde tegen het eind van de menstruatie en begin van de 2e week de hoogste drive en rond de eisprong ben ik dan mega onzeker en heb het gevoel dat ik "moet". Maar ik denk dat het ook niet meewerkt dat ik het heel open communiceer met mn vriend.  Daardoor wordt hij ook een beetje gespannen denk ik. Volgende ronde (als die komt) gewoon voor mezelf houden denk ik. 

Hoi, 
Ik herken het wel hoor! Ik heb 3 dagen na mn waarschijnlijke ei sprong ook hele erge krampen gehad, en had toch echt 2 weken later een positieve zwangerschapstest in mn handen ?
Het was onze eerste poging en zonder testen, maar gewoon op gevoel (ik voel mn ei sprong vaak wel)
Succes komende tijd! ?

Ik had 2 maart mijn laatste pil en 7 maart onttrekkingsbloeding. Zit nu dan dus op dag 29 van de 1e cyclus. Ik denk als ik volgende week niet ongesteld word dat ik voor de zekerheid een test doe, maar ik weet ook dat het (zeker in het begin) echt super onregelmatig kan zijn. Dus ik ben nu vooral heel erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn! Voor de pil was ik wel echt super regelmatig. We zullen zien! 

Terug
Bovenaan