Symptomen vroege zwangerschap

De clesrblue site zegt btw dat je op het moment van de positieve test het meest vruchtbaar bent (Dus zsm kan vrijen). Wellicht de volgende test (als je tenminste niet al zwanger bent!) Ook nog dezelfde dag vrijen ipv de dag er na. 

Onzeker word ik er zeker van!
Ik wacht maar af hoe het volgende week is.
Ga er maar vanuit dat het niet zo is..

Dan staat er heel wat foutieve informatie hier op het forum en online want er stond altijd bij dat de piek dan binnen 48 uur er op volgt. Als je net gestopt bent met de pil lijkt het me bijna onmogelijk om de 1e ronde zwanger te zijn. 
Ik ben in oktober gestopt en voelde ook vanalles, had veel lichtroze bloedingen en dacht heel de tijd: nu is het prijs! Was telkens niets, was echt wel het ontpillen. 
Voor u hoop ik natuurlijk dat het wel prijs is, maar een vroege innesteling van 4 dagen nadien, daar geloof ik alvast niet echt in. 

Ik ook niet hoor, dat ben ik met je eens.
Maar je hoort genoeg verhalen dat het wel zo is daarom deel ik het ook.
Ik gun het iedereen :) 

Ik ben zelf sinds 1 januari gestopt met de pil (ook na 8 jaar) en na mijn ontrekkingsbloeding had ik kort daarna ook bruin bloedverlies bij het afvegen. 
Ik dacht kan nooit zo snel al, maar kreeg daarna ook menstuatie achtige klachten zoals buikkrampen/steken. Mijn menstruatie bleef uit en besloot op 16feb te testen en bleek zwanger! (helaas is mn zwangerschap wel op 5 maart geëindigd in een miskraam.. )
Het was dus meteen raak.. het is dus best mogelijk dat je innesteling is geweest en je binnenkort een positieve test hebt.
Afwachten maar!! Succes

Het zou kunnen hoor. Ik had woensdag 6 maart een positieve ovulatietest en die dag krampen dus toen is mijn ei ook gesprongen. Ik had vervolgens maandag 11 maart bruin/rood bloedverlies en de dinsdag nog klein beetje. Ik had maandag 18 maart in de middag vervolgens een positieve zwangerschapstest dus het kan zeker hoor. 
Je zit nog in ronde 1 maar zou super zijn mocht het zo snel lukken!
Nog even geduld hebben :)

Dit geeft me dan toch weer hoop @nolamea & kimmiea en maar wachten..
Maandag ist 2 weken geleden dat ik mn LH piek had.
Ist verstandig om dan te testen of nog een paar dagen wachten ?
Maar het kan ook ontpillen zijn... 

Terug
Bovenaan