@ T.E.S.S.A.

A

Anoniem

Guest
Hi,

Wanneer verwacht jij je NOD? Zag namelijk dat jij ook nu al ben gestopt ipv in mei net zoals ik. Ik kan eigenlijk niet wachten tot mijn NOD.. Ik had verwacht dat ik me er niet zo mee bezig zou houden, omdat we pas net beginnen, maar onbewust ben je er toch de hele tijd mee bezig. En kan je niet wachten tot de maand voorbij is...

Liefs

Hoi Danischa,
Wat leuk! Ik verwacht hem 22 maart! Dus dat duurt nog even! En wanneer jij? Inderdaad ik ben er ook zo mee bezig! We zeiden tegen elkaar "we zien wel" maar dat is niet zo gemakkelijk als ik dacht! Dus dit is ook jullie eerste ronde?

Liefs

Hoi Danischa en Tessa,

Wij zitten een beetje in het zelfde schuitje ;)

Tessa jij typte een tijdje terug nog dit naar mij, las het pas na mijn vakantie.

Vertel jij het in je omgeving dat jullie er mee bezig zijn of houden jullie het lekker voor jullie zelf?

Een van onze oudere vrienden (leeftijd) zei een tijdje terug, ja jullie zijn volgens mij de volgende die voor een kindje gaan. Wij probeerde de vraag natuurlijk een beetje te negeren ;) Maar onze jongere vrienden zullen het waarschijnlijk niet zien aankomen.

Wij vertellen het dus gewoon lekker niemand en mochten we zwanger raken dan vertellen we het pas met een paar maanden.
XX

ohja mijn NOD is 6 maart, ben zo benieuwd.....
Tessa jij bent 24 toch? Danischa hoe oud ben jij?

Hi meiden,

Leuk om elkaar zo te spreken... Mijn NOD is 20 maart ik hoop zo dat het gelijk raak is... Maar dat zijn natuurlijk uitzonderingen. We proberen nu wel om 3 a 4 dagen te klussen...

Ik ben 21 jr, hoe oud zijn jullie?

Liefs

Ow ja over het vertellen aan bekende. Ik heb het aan één vriendin verteld... Ik kon het niet voor mij houden... En nu kan ik tot de tijd dat het zover is toch mijn hart luchten bij iemand.

Liefs

Ik ben 22. Ik zou niet weten wanneer mijn eisprong was, volgende boekjes 1.5 week geleden.Voel dat namelijk niet hoor, denk ik. In die week hebben we zo'n beetje om de dag seks gehad. Het zou dus raak kunnen zijn...Ik zou volgens mij over 1 of 2 dagen ongesteld moeten zijn. Voel nu nog niet echt iets wat duidt op ongesteldheid. Heb veel krampen aan de rechterkant van mijn onderbuik. Vlakvoor mijn ongesteldheid voel ik het altijd in mijn onderbuik maar niet zoals nu.

Naja vreemd allemaal...zal gewoon moeten afwachten dus... Hoop zooo dat het raak is. Maar zou wel mazzel zijn in de eerste ronde. XX

Hoi meiden!
Wat gezellig hier! Ik vertel het aan niemand, hoewel dit zooo ontzettend moeilijk is! Je bent er zo vol van dan is het zo moeilijk om iets waar je de hele dag mee bezig bent voor je te houden! Leuk dat we allemaal in de 1ste ronde zitten. Laten we hopen (maar waarschijnlijk mogen we er niet vanuit gaan) dat het direct raak is. Ik moet 22 maart ongi worden...Marise ga je een vroege test doen? Of wacht je tot zaterdag? Leuk om met jullie te kletsen!
xxx

Terug
Bovenaan