Talke

Hallo meid,

Ja het wordt nu toch wel weer spannend hoor! Ik kan net als jij nu toch niet meer zo helder nadenken erover. Ik probeer het over me heen te laten komen

Dinsdag zien we wel weer verder. We praten dan ook nog even met de gyn over de punctie. Ondertussen hebben we toch onze mening gevormd voor het grootste deel.
Ik was deze week erg verdrietig omdat ik niet wist wat te doen wel of geen punctie. Ik heb bij mijn man gehuild. Hij gaf aan "we kunnen beter wel een punctie laten doen anders voel je je de hele zwangerschap zo. En ik denk dat hij daar een goed punt heeft.

Ik wil heel graag me kunnen verheugen op de komst van ons kindje maar nu ben je inderdaad, ondanks dat ik veel vertrouwen heb, gereserveerd. Ik heb het nog niet aangedurft om iets te kopen. Wellicht na dinsdag?

Ben blij als we dinsdag weer even hebben kunnen kijken.   effe wachten nog.

Hoe is het met jou verder nu? Hoe voel je je lichamelijk?
voor jou schiet het alweer op nu het is al 13 weken. Maar dit voelt natuurlijk ook heel spannend voor je omdat je de vorige zangerschap bij 17 weken misliep. Als ik het goed heb krijg je volgende week weer een echo? We kabbelen zo voort he meid. We komen er wel!

liefs
talke

Als het jou gerust stelt heb je groot gelijk dat je om de punctie vraagt. Je hebt het emotioneel deze zwangerschap al zwaar genoeg en als de punctie jou daarbij kan helpen, moet je het zeker laten doen.

Natuurlijk komen wij er wel! Eén stapje tegelijk. En elke stap is er weer één.

Met mij gaat het goed. Ik ben niet meer zo misselijk (merk het eigenlijk helemaal niet meer) en de moeheid wordt wat minder. Wel voel ik aan mijn rug ed dat ik in een zwanger lijf zit.

Maar ach dat hoort erbij en geeft helemaal niets. Als het maar goed blijft gaan.

Ik moet inderdaad volgende week maandag weer eind van de middag. Dus ik ben nu nog wel even rustig eronder, maar dat zal in de loop van de week wel weer wat minder worden.....

Ik wens jou de komende twee dagen veel sterkte en denk aan je!
Hoe laat wordt je verwacht?

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Ik moet morgen om 11.00uur heen. Ben zeer benieuwd hoe het morgen gaat verlopen. Het belangrijkst vind ik dat ik natuurlijk even kan kijken hoe het met onze beeb gesteld is.

Verder hoop ik dat ik hier met net zo een goed gevoel zit morgen als vandaag. Jij maandag weer, zo een week van te voren gaat het wel maar 2 dagen ervoor brrr, spookt er toch veel door je hoofd. Daarom is het fijn dat er niet 5 of 6 weken tussen de echo's in zitten want dat zou ik niet trekken. Ik denk dat 3 weken toch wel max is.

Ik denk inderdaad dat we voor de punctie gaan. Ik hoop morgen uit te vinden of we perse 3 weken moeten wachten op de uitslag of dat we ook iets eerder bericht kunnen krijgen.

Eerst morgen maar eens

liefs talke

Lieve Talke,

Kom van het juni forum en was een tijdje geleden al blij om te horen dat   je weer zwanger bent.
Ik wil je bij deze even heef veel succes toe wensen voor morgen.
Ik hoop voor je dat alles ok is.

groet, Zoya
38.4 wk.

Succes he Talke!!!!!

Ik zal aan je denken morgen om 1100 uur en probeer nog maar lekker te dromen over je kindje vanacht!!

Het komt vast allemaal in orde, volg je gevoel!

gr mama van MD

Oooohhh ik ben zo benieuwd hoe het je vergaan is vanmorgen!!!

Ik hoop snel jouw reactie te zien.

gr mama van MD

Hallo Mama van MD

Alles goed! we hebben de kleine zien bewegen. het hartje klopte flink en we lagen goed op schema! een 10 met een griffel dus. We hebben ook de afspraak in gepland voor de punctie, die gebeurd op 25 juli. Ik ben er angstig voor maar het is goed dat we een beslissing hebben genomen. Het zou me niet lukken om 40 weken in spanning te zitten.

Maar goed dat is nu nog niet. ik ga nu om de 3 weken terug. Ik heb gezegd dat ik dat ook max vond. (zeker todat je de baby voelt, hoop toch zo dat we in dat stadium snel zijn).

Nou ik blijf ook nog maar even op mijn wolkje zitten hoor. Ik wil echt nog even genieten heerlijk. Nu is het voor jou ook inderdaad aftellen.

En dij je al uit! Ik kan wel nog in mijn gewone broeken, maar dat duurt niet meer lang. Op de kamer waarin ik nu zit liggen alleen maar zw.kleren. Mijn vriendin heeft opruiming gehouden, wat hier ligt kun je 10 zwangeren van kleden! Ik heb nog niet eens zoveel gewone broeken als zw.broeken nu. volgens mij heb ik wel 25 zwangerschapsbanden haha.

Sorry dat ik niet eerder heb kunnen berichten, we komen net pas thuis.

liefs
talke

Zoya, bedankt voor je bericht, zoals je hebt kunnen lezen is het so far so good. Ik zie dat je bijna uitgerekend bent, ik wens je een voorspoedige bevalling en geniet van je kraamtijd.

lief dat je even aan me dacht.

liefs
talke

Terug
Bovenaan