quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 22:58:11&apos

);
Hallo Mama van MD
Alles goed! we hebben de kleine zien bewegen. het hartje klopte flink en we lagen goed op schema! een 10 met een griffel dus. We hebben ook de afspraak in gepland voor de punctie, die gebeurd op 25 juli. Ik ben er angstig voor maar het is goed dat we een beslissing hebben genomen. Het zou me niet lukken om 40 weken in spanning te zitten.
Maar goed dat is nu nog niet. ik ga nu om de 3 weken terug. Ik heb gezegd dat ik dat ook max vond. (zeker todat je de baby voelt, hoop toch zo dat we in dat stadium snel zijn).
Nou ik blijf ook nog maar even op mijn wolkje zitten hoor. Ik wil echt nog even genieten heerlijk. Nu is het voor jou ook inderdaad aftellen.
En dij je al uit! Ik kan wel nog in mijn gewone broeken, maar dat duurt niet meer lang. Op de kamer waarin ik nu zit liggen alleen maar zw.kleren. Mijn vriendin heeft opruiming gehouden, wat hier ligt kun je 10 zwangeren van kleden! Ik heb nog niet eens zoveel gewone broeken als zw.broeken nu. volgens mij heb ik wel 25 zwangerschapsbanden haha.
Sorry dat ik niet eerder heb kunnen berichten, we komen net pas thuis.
liefs
talke
Geweldig dat het goed is!!!! Ik begon al te vrezen.....maar gelukkig gaat het goed!
Gaan we lekker gezellig samen verder!!
Wat een heerlijk gevoel he die roze wolk. Mijn wolkje wordt inderdaad alweer wat doorzichtiger, want tja de echo staat alweer voor as maandag gepland en dan weet je het wel, maar ik probeer nog steeds positief te blijven.
Volgens mij voelde ik gisteravond mijn baarmoederrand, maar weet het nog niet zeker, zal dit weekend dan wel duidelijker zijn.
Ik ben zeker al uitgedijd....en niet zo'n klein beetje ook. Ik draag al lang positiebroeken en sinds de echo vorige week verhul ik het niet meer met oversizes kleding, maar draag echt positiekleding en lijk wel al 5 maanden zwanger......
Maar ja het is dan ook de derde keer dat ik uitdij en nu ook vrij kort op mijn bevalling van vorig jaar....dus wsl daarom iets sneller dan bij mijn eerste.
Ben benieuwd wat dat wordt aan het eind.
Nou genietze lekker en we spreken!!!!
gr mama van MD