Talke

Hoi Talke!

Wat fijn voor jullie dat alles er goed uitzag gisteren op de echo!
Dat is alvast een opluchting..blijf maar lekker zitten op je wolkje!!
Ik duim voor jullie dat alles er goed uit ziet over een paar weekjes met de punctie...maar ik geloof er in!!!!!!!!!!
Ik had   het er gisteren met Coortje nog over op de chat dat ik jou een ontzettende sterke vrouw vind,en net als Coortje volgens mij een geboren moeder is!

Het allerbeste met je!
Veel liefs,Swinnie

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 22:58:11'));

Hallo Mama van MD

Alles goed! we hebben de kleine zien bewegen. het hartje klopte flink en we lagen goed op schema! een 10 met een griffel dus. We hebben ook de afspraak in gepland voor de punctie, die gebeurd op 25 juli. Ik ben er angstig voor maar het is goed dat we een beslissing hebben genomen. Het zou me niet lukken om 40 weken in spanning te zitten.

Maar goed dat is nu nog niet. ik ga nu om de 3 weken terug. Ik heb gezegd dat ik dat ook max vond. (zeker todat je de baby voelt, hoop toch zo dat we in dat stadium snel zijn).

Nou ik blijf ook nog maar even op mijn wolkje zitten hoor. Ik wil echt nog even genieten heerlijk. Nu is het voor jou ook inderdaad aftellen.

En dij je al uit! Ik kan wel nog in mijn gewone broeken, maar dat duurt niet meer lang. Op de kamer waarin ik nu zit liggen alleen maar zw.kleren. Mijn vriendin heeft opruiming gehouden, wat hier ligt kun je 10 zwangeren van kleden! Ik heb nog niet eens zoveel gewone broeken als zw.broeken nu. volgens mij heb ik wel 25 zwangerschapsbanden haha.

Sorry dat ik niet eerder heb kunnen berichten, we komen net pas thuis.

liefs
talke

Geweldig dat het goed is!!!! Ik begon al te vrezen.....maar gelukkig gaat het goed!
Gaan we lekker gezellig samen verder!!

Wat een heerlijk gevoel he die roze wolk. Mijn wolkje wordt inderdaad alweer wat doorzichtiger, want tja de echo staat alweer voor as maandag gepland en dan weet je het wel, maar ik probeer nog steeds positief te blijven.
Volgens mij voelde ik gisteravond mijn baarmoederrand, maar weet het nog niet zeker, zal dit weekend dan wel duidelijker zijn.

Ik ben zeker al uitgedijd....en niet zo'n klein beetje ook. Ik draag al lang positiebroeken en sinds de echo vorige week verhul ik het niet meer met oversizes kleding, maar draag echt positiekleding en lijk wel al 5 maanden zwanger......
Maar ja het is dan ook de derde keer dat ik uitdij en nu ook vrij kort op mijn bevalling van vorig jaar....dus wsl daarom iets sneller dan bij mijn eerste.
Ben benieuwd wat dat wordt aan het eind.

Nou genietze lekker en we spreken!!!!

gr mama van MD

Hoe gaat het nu met je! Alweer 12 weken ongeveer he!

Hier alles ok, heb afgelopen maandag een echo gehad en het kleintje beweegt erg goed!
Wel gek om je te bedenken dat ik precies weet hoe ons kindje eruit ziet. Het kindje dat wij vorige week zijn verloren was immers 14 weken oud.

Maar ja zo gaat dat. Ik wil daar niet teveel meer bij stilstaan en genieten van dit kindje. Ik vind het tegenover dit kindje niet goed om te blijven stilstaan bij de miskraam.
Ik vind het ook grappig dat ik nu echt begin te praten tegen de baby!
Het wordt dus echt werkelijkheid nu!

gr mama van MD

Dag meid,

Heb een aantal keren gedacht om een berichtje neer te pennen. Steeds vergeten. Foei talke! Hier alles goed. Morgen inderdaad 12 weken. Over anderhalve week 10 juli mogen we weer gaan kijken. Het duurt me iets te lang nu allemaal. Het liefst ging ik morgen nog even.

Ik heb inderdaad meer vertrouwen maar ik durf echt nog niets te kopen. Erg he? De  vruchtwaterpunctie het duurt nog even. Ik zou graag willen dat dat allemaal achter de rug is. Maar goed ik kan de tijd niet sneller laten draaien.

Dus met jouw beebje alles goed. Geweldig, ook goed gegroeid? Wanneer ga je nu weer terug? Ik heb veel positiekleding van een vriendin gehad. Maar wil eigenlijk zelf ook nog iets kopen maar moet je zeggen ook dat durf ik niet goed.

Het zullen toch een paar heftige weken gaan worden ben ik bang. Maar goed we komen er wel doorheen.

Ben blij dat maandag alles goed bij je was. Voor jou is deze periode ook heel spannend als je teruggaat ben je denkelijk 15 weken, dan zul je ook weer geruster zijn, denk je niet?

liefs
talke

Ik wordt inderdaad wat rustiger en begin echt een beetje te geloven dat het deze keer goed zal gaan.

Ik kan mij voorstellen dat je nog geen kleding wilt kopen, heb ik ook pas gedaan toen ik de 12 weken echo had gehad.
Ik mag nu weer op 12 juli.
Dus een paar dagen na jouw echo. Ik ben dan 16 weken en dat was vorige keer de d-day echo (toen bleek de baby dood te zijn).

Maar tot nu toe voel ik mij goed en voel ik debaarmoeder nog steeds groeien en hoger richting mijn navel komen, dus probeer echt optimistisch te zijn.

Ik wens je de komende 1,5 week succes en sterkte en duim met je mee! Als die volgende echo goed is (en dat is vast zo) dan zijn we allebei de magische grens voorbij.
Tuurlijk blijft jouw punctie en mijn 20 weken echo afwachten, maar dan is het begin echt gemaakt!

gr en liefs mama van MD

Dag Talke,

Ik was even weer benieuwd hoe het met je gaat zo tussen een goede echo en de punctie in.
Volgende week ga je erheen he!

Ik hoop dat je je goed voelt en het vertrouwen nog hoogtij viert, maar ik kan mij ook voorstellen dat je er nu een beetje tegenaan gaat hikken.

Ik wens je sterkte de komende dagen en een succesvolle echo volgende week!

Hier gaat alles ok, volgens mij heb ik het dinsdag voor het eerst voelen schuiven......maar ik ben dan ook vandaag alweer 17 weken.

Ik krijg mijn 20 weken echo denk ik medio aug.

Nou groetjes en hopelijk tot snel!

gr mama van MD

Hallo meid,

Fijn dat alles goed gaat. Het eerste gevoel, daar kijk ik echt naar uit. 17 weken het gaat al echt snel. Als je de kleine steeds meer voelt dan voel je je ook geruster denk ik.

Hier gaat het wel. Ben inderdaad weer een beetje "af aan het glijden" zoals ik dat dan noem. De onzekerheid komt steeds meer terug. Volgende week woensdag staat de punctie voor de deur.

Ik heb   gisteren een bod gedaan op een hele mooie box. Het is geaccepteerd, we gaan van het weekend kijken en dan denk ik "ooo ben ik niet wat voorbarig geweest". Het is een kersenhouten box op wieltjes met rem de zijkanten lopen rond. Ik was er weg van...................... de onzekerheid steekt toch weer de kop op wat als dit en wat als dat.

Ik hoop dat ze bij de punctie ervoor of erna nog even goed kijken en dingen uitleggen, zodat ik toch weer me aan een paar dingetjes kan vast houden. Na de punctie moet ik 7 aug weer terug. maar dat duurt nog even.

Ik hoop trouwens dat je dat echoburo nog vindt, waarschijnlijk maak je een afspraak voor na de 20 weken echo?

Met de punctie staat ook mijn vakantie gepland. Dus het is goed even wat rust te hebben.

liefs
talke

Het blijft eng he! Ik begrijp dat hoor. Nu ik af en toe leven voel is het veel rustiger met de onzekerheid in mijn hoofd. Maar mij er voor 100% aan overgeven, doe ik ook niet hoor. Dat zal ook wel niet meer komen.
Maar ik geniet er nu wel meer van.

Ik begrijp wel dat je afglijdt hoor, ik had dat ook iedere keer een week na de echo alweer. Heel vervelend, maar weet je, het zal allemaal vast wel goed gaan.
De kans dat wat jou is overkomen, je nog een keer overkomt is niet zo groot.

En wat die box betreft, maak je geen zorgen. In het aller aller allerergste geval (wat wsl toch niet gebeurt) moet je hem nog even op je zolder bewaren.
Weet je het is heel lastig, ik weet dat natuurlijk als geen ander, maar geniet toch maar lekker van aankopen. Als het echt misgaat, krijg jij wel weer een nieuwe kans.
Maar het gaat natuurlijk niet mis!

Is je buik al groter aan het worden trouwens?
Ik lijk wel 6 maanden......krijg ook steed de vraag, goh hoelang moet je nog?? Nou nog tot eind van het jaar!
Mijn kindje wordt gewoon weer zo'n reus.

gr en dikke kus voor de zenuwen deze komende week
van mama van MD

Terug
Bovenaan