Hoi meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties! Het was een drukke dag gisteren, maar wel gezellig. 's Morgens had ik gelukkig nog geen visite, dus kon ik nog ff gauw wat doen. Maar ik was gisteravond helemaal gebroken. Maar mijn jongens zijn erg lief voor me geweest, want ik werd vanmorgen om 9(!) uur wakker van de wekker. Even later kwam Gernald bij me liggen en toen ik er om half 10 uit ging hoorde ik Jelte pas.
Dus dat is even wat anders dan met Noah, Miranda! Maar het zal denk ik wel een fase zijn hoor, want Jelte heeft ook een tijdje gehad dat hij vroeger wakker was. Niet zo vroeg als Noah, maar half 7/7 uur was heel normaal. Haal je Noah dan ook uit bed, of laat je hem liggen?
Ach Ingrid, wat zielig voor Nienke. Wat zou je het graag van die kleintjes over willen nemen als ze ziek zijn hè. Jelte is gelukkig nog niet ziek geweest (FF AFKLOPPEN! hihi). Maar vorig jaar is Gernald echt heeel ziek geweest (had de ziekte van pfeiffer) en wat had ik met dat kereltje te doen. Ik kon wel janken en wilde het zo graag van 'm over nemen, maar ja dat gaat helaas niet.
Hopelijk gaat het gauw beter met haar!
lfs Corina