Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Weet iemand dat miss? Er bestaat een zalfje wat je op de kakaen kan smeren in t mondje wat de pijn iets verzacht, maar hoe heet dit??
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Alvast bedankt!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! DENTINOX!! Hielp bij Jelte heeeeel goed. Als hij lag te huilen van de pijn en je druppelde dat spul erop zag je gelijk zijn gezichtje veranderen en even later was het huilen over. En hij vond het nog lekker ook dat spul haha. Kun je gewoon bij de drogist kopen. Dus..... morgen naar de drogist haha!

Ohhhh gelukkig, dank jewel Corina!!!!!!!!!
Nu ligt ze ook alleen maar te huilen, m'n man zit even bij haar , t is zooo zielig.
Ik ga morgenocht meteen, dank je!!!!

Hey ing,

ik hoop dat het bij jou wel helpt... Noah doet er echt niiks mee,,, kan smeren wat ik wil, maar jengelt vrolijk door hoor.. Ik geef hem meestal een zetpilletje als hij er veel last van heeft.

Hi vindt het trouwens wel erg lekker... hahaha

xxx

Bedankt Miranda voor je reactie.
Ik ga het straks wel even halen en dan probeer ik t wel. Gister heb ik haar uiteindelijk ook n zetpil gegeven, ze bleef maar huilen. Wel is ze nu ook ziek dus het zal n combi zijn. We hebben vanacht 3 uurtjes geslapen. Ze is snipverkouden en heeft keelpijn naar mijn idee. Dus zit ook niet mee. Nu maar hopen dat ze voor t weekend weer beter is aangezien we weg gaan...

@Corina, van harte gefeliciteerd met je man!!! Fijne dag toegewenst met elkaar!!!

Hey Ing,

heeft de dentinox geholpen... En hoe is het verder met haar.. Nog steeds last vanhaar keeltje??

Noah is gewoon al 3 dagen om 5 uur wakker.. Eerst was het al een week 6 uur.. nu weer een uur korter.. Pff begint nu wel op te breken.. Hoop dat het maar weer een fase is...

Hoe is de verjaardag geweest corina? Was het laat geworden???

xx

Hoi Miranda,
nienke is nog steeds ziek, snipverkouden en keelpijn. Bij hoesten huilt ze meteen. Ik heb vanaf gister meteen de dentinox gebruikt maat t is moeilijk te zeggen nu. Ze piept en huilt veel door haar keel enzo maar ze is wel rustiger als ik haar op bed leg dus... ik blijf nog even smeren!
Hoe is t met jou? Hoe voel je je?

Gr. Ingrid

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties! Het was een drukke dag gisteren, maar wel gezellig. 's Morgens had ik gelukkig nog geen visite, dus kon ik nog ff gauw wat doen. Maar ik was gisteravond helemaal gebroken. Maar mijn jongens zijn erg lief voor me geweest, want ik werd vanmorgen om 9(!) uur wakker van de wekker. Even later kwam Gernald bij me liggen en toen ik er om half 10 uit ging hoorde ik Jelte pas.

Dus dat is even wat anders dan met Noah, Miranda! Maar het zal denk ik wel een fase zijn hoor, want Jelte heeft ook een tijdje gehad dat hij vroeger wakker was. Niet zo vroeg als Noah, maar half 7/7 uur was heel normaal. Haal je Noah dan ook uit bed, of laat je hem liggen?

Ach Ingrid, wat zielig voor Nienke. Wat zou je het graag van die kleintjes over willen nemen als ze ziek zijn hè. Jelte is gelukkig nog niet ziek geweest (FF AFKLOPPEN! hihi). Maar vorig jaar is Gernald echt heeel ziek geweest (had de ziekte van pfeiffer) en wat had ik met dat kereltje te doen. Ik kon wel janken en wilde het zo graag van 'm over nemen, maar ja dat gaat helaas niet.
Hopelijk gaat het gauw beter met haar!

lfs Corina

Terug
Bovenaan