Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Hoi, ik ben weer terug van weekendje weg! We hebben genoten en met mijn hoofd en met Nienke's griepje ging het goed gelukkig!
Nog steeds geen tandjes hier... Ben ook gestopt met smeren, was schijnbaar toch niet de pijntjes van haar tandjes, altijd moeilijk waar de pijntjes zitten hè?!! Dus nu gewoon maar wachten. Ze is weer vrolijk en is weer helemaal tip,top!
Zitten gaat nog niet. Ik probeer het af en toe maar vrij snel valt ze naar links of rechts en ze vangt zichzelf nog niet zelf op door haar handje neer te zetten. Ze is dus gewoon met alles wat laat denk ik, hihi.

Voel je je goed Miranda?!

Hey Ing,

dat is toch niet laat!!! Ik geloof dat de meeste pas rond een maand of 10 zelf kunnen zitten hoor... Tijd genoeg dus...
Wat fijn dat je een leuk weekend hebt gehad met gezonde kinderen... hahahaha...
En het blijft inderdaad altijd maar gissen waar ze last van hebben.. Ik geef daarom ook de voorkeur aan een zetpil als Noah ergens last van heeft. Die werken overal tegen...

Hier verder alles prima hoor. Vanmorgen mijn eerste aanvalletje van misselijkheid gehad... hihi,,, kende ik helemaal niet. Heb ik toen bij Noah helemaal geen last van gehad. Gelukkig was het snel weer over nadat ik wat had gegeten...

Hij heeft vanmorgen ook weer tot 6.45 geslapen... dat was wel fijn na die 2 weken tussen 5 en 6... Vind 6.45 wel een christelijke tijd...

Heb je wel goed weer gehad???

@ corina:

Hoe is het nu met Jelte... Gaat het alweer ietsje beter met zitten???

xxx

Hoi mama van Noah,
Luka is van 27-09.
Tja, wat heffie was die maand mei vorig jaar zeg...maakte het dit jaar in mei wel weer allemaal mee...

Nee, maar ik ben blij dat ik niet meer zwanger hoef te zijn, altijd heerlijk gevonden om zwanger te zijn, maar nu ik 4 kindjes heb voel ik voor 't eerst dat voldane gevoel, van wij zijn compleet.En daardoor zie je opeens eerder de nadelen van een zwangerschap, de bevalling en zo.Heb de zwangerschap van Luka bewust als laatste doorgemaakt en nu onlangs de zak met babykleertjes aan mijn zwangere nichtje gegeven.En zie nu in hoe heerlijk de tijd zal zijn even geen babies meer te hebben.

Nu snel naar bed, groetjes Roos.

Hoi hoi,

@Miranda: Ja het zitten gaat langzaamaan vooruit. Zondag lag hij achterover tegen het voedingskussen aan en kwam hij ook zelf overeind in de zithouding. En hij vind zitten geweldig! In de box liggen gaat even goed maar dat heeft hij met een 20 minuten tot een half uurtje wel gezien. Maar goed, hij zit al langer in de box dan zijn grote broer heeft gedaan!
Goed zeg, dat Noah nu wat later wakker wordt. Zeker nu je weer zwanger bent kun je je rust goed gebruiken. Heerlijk hè, die misselijkheid haha. Hopelijk duurt dat geen 9 maanden en ben je daar over een poosje weer vanaf.
Wanneer mag je voor je 1e echo/controle?

@Ingrid: Inderdaad, ze is helemaal niet laat hoor. Noah is heel vroeg en Jelte is vlot met zitten. 9 maanden is de gemiddelde leeftijd dat ze zitten, dus ze heeft nog een paar weken de tijd. En het kan ineens hard gaan hoor, dat heb ik hier wel gezien. 2 weken terug wiebelde hij net als Nienke nog alle kanten op en vorige week ging hij ineens stevig zitten! Ik weet ook niet wat me overkomt, want Gernald was heel erg laat overal mee, dus ik vind het nu wel een keertje lekker dat Jelte nu een beetje "volgens het boekje" gaat.

Lfs Corina

Ja als ze eenmaal geproefd hebben van het zitten, dan is liggen natuurlijk n iet leuk meer... Noah raakte in het begin heel erg gefrustreerd toen hij nog niet echt kon zitten, maar liggen wilde hij helemaal niet meer. Zetten hem dan altijd in de box met kussen om hem heen...Ik had je berichtje op hyves gelezen... Kan me voorstellen dat dit dan wel heel fijn voor je is... alles lekker op tijd...

Het monstertje kan nu zelfs gaan zitten en staan in zijn ledikant met trappelzak en al aan... Elke keer als ik hem uit bedje haal staat hij me met een big smile op te wachten...

Vandaag gelukkig nog geen misselijkheid gehad.. Hoop dat het weg blijft... heb net wel even lekker een uurtje extra geslapen toen hij op bed lag...

oja ik heb 15 juli eerste afspraak bij de vk en de eerste echo.. is nog maar 3 weekjes dus...

xxx

Ik heb een voedingskussen gekocht toen ik zwanger was en die gebruik ik nu als "valkussen". Is ie toch nog ergens goed voor, want mijn borstvoeding is niet gelukt....
Gefrustreerd raakt Jelte gelukkig nog niet, want hij kan nog best een half uurtje liggend zich vermaken in de box.
Vanavond heeft hij heerlijk een poosje op het boxkleed in de tuin gelegen. Hij heeft genoten. En toen ik klaar was met opruimen ben ik bij hem gaan zitten en heb ik 'm ook op zijn kontje gezet. Hij vond het allemaal geweldig. Dat gras was ook zo leuk en lekker! haha.

Zo! Hij gaat als een trein!
En dan smelt je moederhart als hij je zo begroet 's morgens of niet?

Groot gelijk dat je ook even een dutje doet als je er de kans voor hebt. Nu kan het nog. En schijt aan iedereen die dat onzin of overdreven vindt.

Oh spannend joh! Die 1e echo en controle vond ik toch altijd wel weer het speciaalste en spannendste hoor. Op de 20 weken echo na dan...

xxx

Ik heb een voedingskussen gekocht toen ik zwanger was en die gebruik ik nu als "valkussen". Is ie toch nog ergens goed voor, want mijn borstvoeding is niet gelukt....
Gefrustreerd raakt Jelte gelukkig nog niet, want hij kan nog best een half uurtje liggend zich vermaken in de box.
Vanavond heeft hij heerlijk een poosje op het boxkleed in de tuin gelegen. Hij heeft genoten. En toen ik klaar was met opruimen ben ik bij hem gaan zitten en heb ik 'm ook op zijn kontje gezet. Hij vond het allemaal geweldig. Dat gras was ook zo leuk en lekker! haha.

Zo! Hij gaat als een trein!
En dan smelt je moederhart als hij je zo begroet 's morgens of niet?

Groot gelijk dat je ook even een dutje doet als je er de kans voor hebt. Nu kan het nog. En schijt aan iedereen die dat onzin of overdreven vindt.

Oh spannend joh! Die 1e echo en controle vond ik toch altijd wel weer het speciaalste en spannendste hoor. Op de 20 weken echo na dan...

xxx

Hahaha griezelt hij daar niet van? Dat gekriebel van dat gras?
Noah heeft nog nooit op gras gezeten, ben heel benieuwd wat hij daar dalijk van vindt.
Wel fijn dat Jelte zich nog liggend vermaakt.. Hoef je daar niet de hele tijd mee bezig te zijn...

Je smel inderdaad als hij je zo op staat te wachten... Echt heel schattig... Alleen weer zo vroeg. Vanmorgen was het alweer 6 uur... pfffff.

En idd die eerste echo is echt heel spannend.. Zit me nu al af te vragen of het hartje dalijk wel klopt...

20 weken echo was voor ons de vorige keer niet zo spannend,. We hadden al een vp achter de rug en dan weet je dat alles goed is.. Dit keer gaan we niet meer voor de comb. test dus zal de echo een stuk spannender zijn...

Hebben jullie enig idee hoe het kan dat Noah de laatste weken zo vroeg wakker is... En als hij wakker is moppert hij ook heel veel.. Ben dit helemaal niet vanhem gewend. Is altijd een heel vrolijk mannetje geweest.. Hij wil ook veel meer dan hij eigenlijk kan...
Volgens mij is hij gewoon gefrustreerd ofzo.. Maar ik weet echt niet wat ik daaraan kan doen.
Hij is de hele verwoede pogingen aan het doen om te gaan kruipen maar het lukt hem nog niet echt en dan gaat hij weer mopperen.
Daarnaast krijgt hij nu 3 tanden tegelijk. De bovenste is al bijna door en de onderste 2 zie je zitten maar moeten nog even doorprikken.
Heb daar al van die sinaspril vloeibaar voor gehaald want hij mag maar 1 of 2 zetpilletjes per dag en die siroop mag hij 4 tot 6 keer. Lijkt me dus niet dat hij daar dan nog zoveel last van heeft en dat hij daarom de hele dag moppert...

sorry voor mijn geklaag... hihi

xxx

Terug
Bovenaan