Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Nou inderdaad... Veel beterschap met de kleine meid hoor...

Wat fijn dat de jongens je hebben laten uitslapen!!! is idd heel anders dan bij Noah op het moment...

ik laat hem wel liggen en ga er een paar keer naartoe.. heb zelfs geprobeerd hem in bed te laten spelen maar ook daar heeft hij dan geen zin in.. Rond 6 uur heb ik hem er maar uitgehaald na een uur dus... hoop iig dat het snel weer over is...

ik mag het ook afkloppen, Noah is ook nog nooit ziek geweest.. gelukkig...

Wel zielig zeg de ziekte van pfeiffer... Dat duurt ook meteen weer zo lang he... Kan me heel goed voorstellen dat je het dan van hem wil overnemen!!

xx

Ik gebruik voor alle 4 de kinderen al jaren Chamodent.Dat zijn druppeltjes van VSM.Echt een aanrader 'voor ernaast'.Ik gebruik ook Dentinox, maar heb altijd een flesje Chamodent erbij.
Luka heeft nu 3 tandjes, kwijlt ongelooflijk veel.Echt, 's morgens is zijn polo'tje na een half uur drijfnat...

Verders gaat hij als een trein, zegt papa en mama, loopt langs de bank, salontafel e in de box, en afgelopen week stond hij voor het eerst los...Mijn baby is geen baby meer...snif...vind het wel meoilijk af en toe hoor, het gaat zo snel...M'n laatste kleintje deze zomer, eind september 1 jaar...waar is de tijd...

Tot zover mijn gepiep, hoop dat het met jullie ook goed gaat!!!
Groetjes Roos.

Ja roos,

het gaat echt snel he...
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we allebei in spanning zaten voor de uitslag van de VP.. en nu lopen ze al bijna rond... hahahah

Gelukkig is het voor mij nog niet de laatste en kunnen we dalijk weer van voor af aan beginnen met genieten..

Wanneer is Luka ook alweer precies geboren.. Noah is van 26-09

xx

@ Miranda:

Dat hij na een uur niet weer in slaap valt joh! Slaapt hij overdag wel goed of heb je gewoon een wakker ventje?
Ja dat is heerlijk! Jelte is heel de week niet voor half negen wakker. Maar daar staat tegenover dat hij overdag weinig slaapt. Gisteren heeft ie alleen van half 12 tot half 2 geslapen! En dat voor een kind van 8 maanden (op 1 dag na).

Ja dat was heel zielig die ziekte van pfeiffer. Hij is toen van oktober tot februari heel veel ziek geweest. Hij zag ook zo wit en viel zichtbaar af. Ik heb een foto dat hij op zijn rug ligt in zijn blote buik. Daar lijkt het net een kindje uit een arm land. Zó mager! Tjonge wat een ellende was dat.

Hoe is het met Noah met tanden krijgen? Heeft ie ze al? (misschien heb je het al ergens gezegd/getypt, maar ik kan 't ff niet vinden of herinneren)
Bij Jelte zitten er nu 4 tegelijk aan de komen volgens mij. Als hij ligt kun je 4 vage witte plekken zien, dus zie je de tandjes al door het tandvlees heen. Dus dat zal wel weer erg leuk worden de komende tijd. Met jengelen en vieze broeken enzo. Tja het is wat die tanden. Een ellende met komen en een ellende met gaan. Het is dat je niet zonder kunt haha.

X Corina

Hahahah nee inderdaad... Noah heeft nog steeds niks hoor... Je ziet ze allemaal zitten, zowel boven als onder. Maar er komt gewoon niks door... Heb ook echt geen idee hoelang dat nog gaat duren...

Hij slaapt overdag ook niet heel veel hoor... ongeveer 2 tot 3 uurtjes verspreid over de dag...
Dus ja, het is inderdaad een wakker kindje... Vanaf het begi af aan eigenlijk ook al geweest...
En later op bed leggen heeft ook geen zin. ZIjn biologisch klokje gaat gewoon rond 6 uur af...

xx

Nou dan kan het bij Jelte dus ook nog wel ff duren. We zien het wel, ze zullen echt wel een keer komen toch?
Oh ja nu weet ik 't weer. Je hebt 't over een kunstgebitje gehad haha. Hé een helder ogenblik :)

Nou dan is het inderdaad een ventje wat erg wakker is. Jelte is overdag ook wel veel wakker, maar die maakt dan ook wel weer lange nachten. Hopelijk gaat ie zijn biologisch klokje al gauw een beetje verzetten. Zeker tegen die tijd dat hij een brusje krijgt. Want als je weer nachtvoedingen moet gaan doen en meneertje komt dan om 6 uur weer, dan kunnen ze jouw op een gegeven moment ook opvegen denk ik.

Hier hebben we weer een beetje vooruitgang geboekt wat zitten betreft. Jelte gaat sinds gisteren ineens zo goed zitten. Ik heb nog wel het voedingskussen achter hem liggen, want hij valt nog weleens achterover, maar over het algemeen blijft hij al best goed overeind. En als hij naar voren of opzij buigt dan zet hij zelf zijn handje op de grond om zich op te vangen. Ben trots op hem! :)

xx

Heeee super goed!!!! Dan gaat het dalijk heel snel... Hem er bij Noah nog ongeveer 2 weken een kussen achter gehad, en na 1 week viel hij eigenlijk al niet meer om...

En als hij zichzelf idd al tegenhoudt!!! Dalijk lekker fietsen... Echt super goed zeg!!!

xxx

Terug
Bovenaan