tarwekiem capsulles

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
wie kan me misschien meer vertellen over tarwekiem capsulles?
wanneer begin je daar mee?
moet je stoppen met innemen als je zwanger blijkt te zijn?
ik ben erg benieuwd........en op zoek naar positieve en negatieve verhalen.
gr lau

Hoi,

Ik had ook eerder iets gelezen over Tarwekiemolie capsules en ben er net vandaag naar wezen informeren bij reformwinkels. Maar zonder succes. Beide winkels hadden de olie maar niet de capsules. Beide wisten ook niet of het invloed had op zwanger worden en of het kwaad kon als je het zou slikken als je al zwanger was.

Op internet heb ik gevonden dat het eigenlijk een soort vitamine E is. Meer weet ik helaas ook niet. Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Carina

hai hai.
je kan ze bij de kruidvat kopen.Ik gebruik ze ook ik had zo veel erover gehoord en aangezien ik een cycles heb van 46 dagen schijnt het ook te verkortten.weet alleen niet of je er nou 3 per dag in moet nemen of maar 1 .er staat 3 maar dat is alleen als je de wwerstand wilt verbeteren misschien weet iemand dat hiet ?groetjes wendy

ik   was trouwens   2 weken terug begonnen er mee en zit nu op dag 33 en nog niet ongi dus we wachtten af .verwacht nu nog niet veel ervan weet ook niet wanneer ik nu me eisprong heb gehad dus we zien wel groetjes wendy

Hoi Lau,
Als je wat meer wilt weten over tarwekiemcapsules dan moet je eens op zoeken drukken en dan tarwekiemcapsules intoetsen er is nl best veel te vinden op dit forum herover. Je kunt de capsules bij het kruidvat kopen (eigen merk) en ze kosten bijna niets, een paar euro.
Liefs Rene

ha renee
hoeveel neem jij er per dag 3 of maar 1tje .
groewtjes wendy

hoi allemaal,

ik ben ongeveer 2,5 week geleden gestart met tarwekiemoliecapsules, 3 per dag.
we zaten in onze 3e ronde toen ik eraan begon, en zoals jullie misschien in mijn topic kunnen lezen, ben ik nu dus ZWANGER..

ik heb begrepen dat ze ook de kans op een miskraam verkleinen, dus ik ga er gewoon mee door tot en met de 12 weken..

ik heb mijn capsules in een klein ''kruidenwinkeltje'' gekocht, zoiets als ''de tuinen'' maar dan kleiner, in het dorp waar ik woon.

geloof dat ze een paar euro kostten, dus daar hoef je het niet voor te laten!

allemaal veel succes!!!

groetjes, Mo

Hoi Wennie,
Ik neem er meestal 2 per dag, ik vergeet zoiets  nogal snel
liefs Rene

Terug
Bovenaan