tarwekiem capsulles

bedankt voor de reacties
ik heb ook besloten om ze niet aanteschaffen..... ben nu 1 dag overtijd....mocht ik nog wel ongi worden klussen we gewoon lekker verder.....vind t slikken van alleen folium voloende.
kus lau

Hoi, ik heb ze wel gehaald,de tarweciem capsules.

Ben vandaag begonnen met slikken en slik ook de foliumzuur tabletjes.

Heb twee keer achter elkaar een miskraam gehad.

Ik hoop dat het nu beter gaat.

Zij verhogen je weerstand wat ik nu wel kan gebruiken ook,ben snip verkouden,keelpijn...echt grieperig voel ik mij.

En het verbeterd je bloedsomloop.

Dus het kan verder geen kwaad.

Hou niet van pillen slikken maar dit is iets anders....

Het kan niet schaden dus......en het kost bij kruitvat iets van 2 euro.

Liefs Roselien.

quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2006 10:30:27'));

jeetje, sinds aug al niet ongi geweest??? dat is wel heel erg lang zeg. heb je nog nooit een test gedaan dan? ik was al lang bij de ha geweest waarschijnlijk. want heb je wel een eisprong dan? ik ben erg benieuwd.

xx moon

Ja hoor Moon,

Ik heb net maandag een test gedaan en dus negatief.
Ik wacht nog even eind februari af en dan ga ik toch maar eens met de HA praten, want dit vind ik niet normaal.
Ik ben nu ook sinds we aan het klussen zijn begonnen met tempen omdat ik mijn lichaam gewoon niet vertrouw en daar is in mijn ogen niets in te zien....geen rare dingen af en toe iets hoger en dan weer lager...geen touw aan vast te knopen.
Maar goed als hij er dan om vraagt heb ik het maar alvast gedaan.
Dus mij benieuwen, maar ik ga nog wel even kijken of ik die capsules kan vinden bij het kruidvat....en dat ook nog maar even slikken naast de foliumtabletjes die ik wel al trouw slik, want je weet maar nooit.

maar ik hou jullie op de hoogte

Hoi dames,
Ik wilde ook die tarwekiemcapsules kopen maar ik kon ze niet vinden. Nu heb ik pillen gekocht bij DA die je kunt nemen als je zwanger wilt worden. Er zit foliomzuur in , vitamines en vitamine E wat volgens mij ook in tarwekiem zit. Dus je hoeft maar 2 pillen te nemen per dag waar al alles in zit.Ben heel benieuwd... Succes allemaal met zwanger worden!
groetjes!

hallo,
tarwekiemcapsules kan je ook gewoon bij de apotheek kopen, daar heb ik ze besteld en waren binnen 2 dagen binnen, verder gebruik ik ook foliumzuur en die heb ik bij de tuinen gekocht, daar zijn ze nu ook nog voor de helft van de prijs!!!!haha
kusjes

Terug
Bovenaan