tarwekiem capsulles

ik ben er gewoon mee begonnen toen ik ze gekocht had, je hoeft niet op je volgende cyclus te wachten hoor!
succes ermee allemaal en ik hoop dat jullie net als ik ook zwanger worden!!
groetjes leetje

hey meiden

na alle positieve berichten over tarwekiem capsulles ben ik er vandaag ook mee begonnen.
als het dan niet helpt is mijn lichaam toch gezonder.

groetjes desire

Nou dames ik heb ze ook gehaald hoor.

Ik zou vandaag of morgen mijn nod hebben maar ze komen eraan ben ik bang

Dus ik ga heel gezond de 4e ronde in.

Liefs wen

Ja hallo

heb gister ook maar die tarwekiemcapsules gehal bij de kruidvat.Nou ben benieuwe of dat daadwerkelijk werkt.
Ik heb een normale cyclus en ga voor ronde 14.loop al in het ziekenhuis en met beide is alles goed.

Groetjes Karin

Hoi meiden!

Zou het erg zijn om tarwekiemolie en femnatal van Davitamon samen te slikken? Ik houd er nooit zo van om dingen door elkaar te slikken namelijk. Maar ja, na al jullie goede berichten over dit middeltje wil ik het ook wel graag proberen........

Maar ja, ik twijfel dus nog. Ik vind het ook zo ondoorzichtig wat je slikt. Wat gebeurt ermee in je lichaam? Is het foliumzuur wel genoeg wat ik binnenkrijg? ik ben er een beetje onzeker over....

Groetjes, Tess.

Na al die goeie verhalen over de tarwekiemdingen ben ik gisteren vol goede moed naar het kruidvat gegaan, maar waar vind ik die dingen.
Ik heb overal gekeken, maar kon ze niet vinden.
Maar ik dacht dus dat het olie was, maar nu lees ik dus dat het capsules zijn.
nou dan maandag als ik niet werk of op tijd klaar ben maar weer eens even kijken.

Ik ben namelijk al sinds eind augustus 05 niet meer ongi geweest...pffffffffffff wat wordt je daar moedeloos van zeg.

Heb wel bij Sensitest wat zwangerschapstesten gekocht en daar eerst maar eens even een testje mee doen, voordat we naar de HA gaan.
Stel je voor zeg...kom je daar om te zeggen dat je niet ongi wordt zegt hij ...ja dat kan kloppen mevrouw u bent zwanger, dat is ook zo raar he.
Maar daar ga ik zeker niet van uit.

jeetje, sinds aug al niet ongi geweest??? dat is wel heel erg lang zeg. heb je nog nooit een test gedaan dan? ik was al lang bij de ha geweest waarschijnlijk. want heb je wel een eisprong dan? ik ben erg benieuwd.

xx moon

Hallo,

Sorry hoor, maar ik geloof er niet in....Je wordt zwanger of je wordt het niet( ten zij je iets medisch hebt, maar dan begin je aan hormonen)
Maar goed, de winkels verdienen er toch aan dus waarom zouden ze het niet verkopen? Er is altijd wel iemand die er in trapt.....

Nee, ik zou ook bv nooit ovulatie testen kopen....of tempen....dan ben je er zo op gebrand om zwanger te worden.....en dan lukt het toch niet.....

Maar iedereen succes met zwanger worden.....ieder doet het op zijn manier....

Terug
Bovenaan