Tattoo's - wat vinden jullie daarvan?

A

Anoniem

Guest
Hoe denken jullie over tattoo's?
Ikzelf was er nooit een voorstander van omdat ik altijd bang was dat ik er spijt van zou krijgen.
Echter, na het verlies van onze tweeling heb ik hun voorletters op mijn linker borst laten tatto-eren. Mijn vriend heeft hun voornamen, ook op zijn linkerborst.
Nu gaat hij ook nog een foto van Fabio laten zetten, echt onwijs mooi! Voor voorbeelden zou je eens moeten kijken op www.tattoosolution.nl

Maar goed, wie is voor en wie is tegen???

Cissy mv Fabio

Hoi,

Ik heb zelf geen tatoo's, maar vind het bij anderen vaak wel erg mooi. De naam van mijn man of zo (je weet wel van die plaatjes met een hartje en de naam van de vriendin ,vrouw of zo) als liefdesverklaring zou ik nooit doen.

Zou denk ik ook bij een sterfgeval  misschien wel iets  laten tatoeren dat hij/zij altijd nog bij ons is.    Eigenlijk  heel erg mooi!

Lisenka mv Tessa

Voor mij zelf hou ik er niet van. Maar bij een ander vind ik het soms wel mooi. Ik hou niet van die voetbalclubs en popsterren tatoes bv andré hazes dat vind ik niet mooi.
Die tatoes van jou bv vind ik wel mooi omdat het ook een speciale betekenis heeft.
Liefs

Mits een tattoo subtiel is en mooi is gezet kan ik het erg waarderen.
Dus een enkele "tekening" kan ik wel mooi vinden, maar een hele rug of een scale aan kleurplaten door elkaar vind ik absoluut onaantrekkelijk.

Ik ben al jaren aan het bedenken wat ik graag zou willen laten zetten (..en óf ik er wel een wil zetten). Ik heb het dan wel over een tattoo die niet groter is dan een euro. Iets kleins en subtiels dat voor mij een speciale betekenis moet hebben. Dus ik teken wel eens een eigen ontwerp, maar het is in mijn ogen nooit perfect genoeg om het te laten vereeuwigen op mijn lichaam..

Ik ben dus wel weer iemand die erg  geinteresseerd  is in de verhalen achter de keuzes van bepaalde tattoo's. Het liefst loop ik als een klein meisje op zo'n wildvreemde en  volgeschilderde man/vrouw af met mijn vingertje wijzend naar een plaatje en dan  vraagt:"Waarom heeft u die gekke grote vogel laten zetten?.. En waarom die panter?.."

Tsja,.. Ik kan erg genieten van de diversiteit aan mensen. Of het dan  mijn smaak is danwel het  aantrekkelijk vind dát is een héél ander verhaal!!

Esmé mv Kay

Heb zelf een aantal jaar geleden een dolfijn  op mijn rechter schouderblad laten zetten. Het is een klein plaatje, erg subtiel en nog steeds mooi van kleur. De reden waarom ik dat gedaan heb is omdat ik  ze (net als  de halve wereld haha) al van kleins af aan heel speciaal vind. Heb er in Israel mee mogen zwemmen en dat geeft zo'n ongelooflijk mooi gevoel van binnen, niet te beschrijven, geweldig was dat!

Zelf hou ik niet van die grote plaatjes of dat halve lichamen vol  zitten. Maar dat blijft natuurlijk ieder zijn eigen keus.  

Jacqueline mv Jasper  

Ik vind dat tattoos wel vrouwelijk en klein moeten blijven bij vrouwen. En ik vind het mooier als een een waarom aan vastzit zoals bij cissy.
Maar ik mag eigenlijk geen oordeel vellen: ik heb er 3...

-X- Marieke

Hoi,

Ik vind het wel mooi, als het maar niet te overdreven is, en ik vind zelf met een betekenis wel mooi, plaatjes vind ik zelf wat minder, maar smaken verschillen toch??

Ik zelf heb op mijn onderrug een chinees teken wat vader betekent, omdat mijn vader 9 jaar geleden overleden is vond ik dat wel een mooie gedachten, en mijn vriend heeft na de geboort van Chelsey haar naam laten tatoeeren op zijn onderarm, wat erg mooi is geworden!

groetjes Elise

Ik vindt sommige tatoes best mooi maar ik zou het zelf nooit doen. Mijn man zit er wel over te denken maar ik hoop eigenlijk dat het bij denken blijft.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan