Tattoo's - wat vinden jullie daarvan?

Ook hier iemand met een tattoo. Ik heb er een op mijn onder rug, Ik heb die gepakt omdat ik hem erg mooi vond en dat vind ik nu nog steeds. Mijn vriend heeft er ook een op zijn arm.Ik hou niet van een vol "geplakte "rug of ergens anders, Maar een mooie tattoo of een tatto met een betekenis vind ik wel iets hebben. ik zelf zou er best graag nog een kleintj bij willen op mijn enkel maar daar ben ik weer bang voor ivm erg dun vel..

schijterd............

groetjes pally

hoi
ik heb zelf toen ik 18 was een dolfijn achter op mijn schouder laten zetten,heb ook nog later een tribel op mijn onderrug laten zetten.
Ik vindt het bij  mensen die veel tatoos of hele grote tatoos hebben niet mooi.
Bij mezelf vindt ik heb echt genoeg..ik was toen nog erg jong,mischien had ik het nu anders gedaan..maar 1 ofzo.
groetjes piewie

Ik hou dus niet van namen van je vriend of vriendin. Ik had eens een vriend die veel tattoo's had: ik lag dus elke avond tegen 14 exen aan te kijken! Je begrijpt: hij is dus nu ook mijn ex haha

Mijn vriend heeft jaren geleden met het hele voetbalelftal Tweetie op de kuit laten zetten. Ze hadden allemaal dezelfde tattoo.
Alleen nu is mijn vriend   25 kilo zwaarder en lijkt Tweetie meer op PINO  whahaha

Ik heb er zelf geen, maar ben in principe wel VOOR. Ik vind het heel persoonlijk, ik hou niet van exen op iemands lijf, maar zoals jullie, van je kindjes... je kindjes blijven JOUW kindjes, daar kan niemand ooit iets aan veranderen.,..dus groot gelijk! mooi.

groetjes, Mariëlle

hoi ik heb ook een tatoo   een klein beertje met daaronder carpe diem (pluk de dag ) heb ik laten zetten toen ik thuis wegging  mtet mijn  16jaar  (een heel verhaal wat ik jullie zal besparen ) dus heeft voor mijn een betekenis   (een nieuw begin   en genieten van elke dag )dus ben voor tatoos hahahahahaha

Terug
Bovenaan