Tattoo's - wat vinden jullie daarvan?

Ik vind een tattoo met een betekenis wel mooi, zoals bij Cissy.
Maar ik houd absoluut niet van een heel lichaam vol tattoo's zoals sommige mensen hebben. Maar goed, je weet natuurlijk dan ook niet of die mensen er een betekenis achter hebben zitten.

Denk dat ik het zelf niet zo snel zou doen, ben veel te bang dat ik er spijt van krijg.

Zoals zo vele hier al zeggen, moet het niet te worden.
Zelf heb ik op mn bil aan de zijkant een japans teken. Het is mijn chinese sterrenbeeld.
Ik ben nog heel hard aan het denken wat voor ontwerp er boven op mn voet komt. Wil hier dan de Y in verwerken, maar het moet wel zo zijn dat er ooit een tweede letter bij in past.

Ik heb een roosje op mijn schouderblad...
Die heb ik laten zetten omdat ik het ten 1e mooi vond...Ten 2e omdat ik een roos had gekregen van mijn man...En toen is zo'n beetje onze relatie begonnen....

Ik wil de begin letters van mijn ouders (Ze zijn allebei overleden) ergens bij de roos erop laten tatooeren....

En de naam Senna wil ik ook nog ergens op m'n lichaam hebben...
Maar waar is nog de vraag....
Maar dat komt vast ook ooit nog welleens een keer!

Ik kan als tatoodragende mama ook niet achterblijven met een reactie.
Allereerst moet iedereen natuurlijk zelf weten waar, wat en hoe groot , ik vind dat bij alle uiterlijke kenmerken geldt: zoalng je het zelf mooi vind en niet kwetsend is voor een ander ,ga lekker je gang! Persoonlijk houd ik niet van mega-versieringen, mijn tatoo is dan ook erg klein. Hij staat op mijn rechterschouderblad (zo, dat ik ook nog een hemdje aankan zonder dat ie zichtbaar is, zodat ik later als rimpelig oud wijf niet met een zichtbare tatoo hoef te lopen). Het zijn een soort van vier vleermuisjes die naar elkaar toe vliegen (lijkt een beetje op het 'bacardi-teken) en het grappige is dat de ruimte die in het midden over blijft precies een klavertje vier vormt. Ik zie het als mijn verborgen geluksteken. Het mooie vind ik dat ik samen met mijn zusje een tatoo heb laten zetten (zij heeft er een op haar onderrug) zij is heel speciaal voor mij en we zien elkaar (door de verre afstand) veel te weinig!
Hoop wel dat Puck later ook van 'subtiele' versieringen houdt!
Liefs, Marcia mv Puck.  

Voor mezelf vind ik het niet mooi, maar ik zie bij anderen  dan liever een mooie grote tato dan een kleine subtiele. Vaak heb ik zoiets van doe dan niks!
Maar ieder zijn eigen ding toch!!!
Wat echt mooi vind om te zien zijn de volledige body-tato's in een thema, gaaf  , maar niet als manlief eraan zou beginnen.... hahahaha!!!

Groetjes Danielle.

oooooooowwwww ummmm
ik heb verschillende tattoo's een van mijn hond eneen honden pootje een aantal celtische tekens en een aantal vlinders. iris wil ik ook nog ergens zetten maar wacht er nog even mee tot ze een brusje heeft. kan ik de twee namen samen pakken. ik heb een vlinder op mijn pols als aan denken aan mijn overleden opa's en oma's
groeten petra

Hoi,
Ik heb ook tatoo`s,voor mezelf vind ik zolang ik ze maar kan verbergen als ik dat wil.Ik heb ene op mijn schouder(veren met indianen lint/veter),om mijn bovenarm het zelfde lint/veter als mijn schouder,boven mijn navel mijn naam,en in mijn zij mijn sterrenbeeld.De naam van mijn dochtertje ga ik dit jaar op mijn enkel laten zetten.
Toen het zo warm was dezer weken liep ik op werk met een truitje met hele korte mouwen waar net de pubt van dat lint op mijn arm onderuit kwam(normaal heb ik iets langere mouwen maar was zo warm,en dan ook nog op verpleegafd),en collega`s wat heb je daar,oh dat wist ik niet,werk er al 5 jaar heb tattoo`s al jaar of 9/10....Dus wat ik zeg voor mezelf zolang ik ze kan verbergen als ik dat wil vind ik het prachtig.En bijna  iedereen heeft er toch wel een rede voor om er een of meerdere te laten zetten.Mooi,huid beschadigt,een dierbaar iemand,enz enz....
Gr gaby

Terug
Bovenaan