Tattoo's - wat vinden jullie daarvan?

Ik vind ze verschrikkelijk!!!!! Sorry, mijn mening.
Liefs Maaike

Geen voor of tegen. Heb er zelf geen maar lijkt me los van pijnlijk jammer als ik later rimpelig ben. Maar los van dat veel vriendinnne hebben een kleine tatoo en vind ik vaak wel leuk staan ook. Maar toen mijn man die geen tatoo's heeft en in de wereld van jasje dasje zit laatst met het plan  kwam om heel zijn arm van boven tot onder te  laten doen heb ik hem vertelt dat ik dan vertelt dat ik heeel boos zou worden. Kom op is zonde kan hij nooit meer zijn mouw oprollen en daarbij schijnt het echt wel door zijn blouzen heen....zoo  dom als hij dat zou doen!  

Ik heb zelf 3 taoeages. Een klein palmboompje op mijn enkel. Een maan met sterretjes op mijn schouder en nog eentje waar een naam bijzit. Waar ik dus ab-so-luut (!!!!) spijt van heb!!! Dus mocht ik ooit veel geld winnen dan weet ik wel wat ik zal laten weg laseren. Die op mijn schouder vind ik ook niet meer zo geweldig.( de tattoo wel maar de plaats niet)  Maar mijn palmboompje wel!!
Ach ja... puberteit!

Groetjes Kirsten

Ik heb er eentje en heb er heeeeel veel spijt van!! Ik mocht vroeger niets, maar dan echt niets van mijn ouders. Toen ik op mezelf ging wonen (was net 18) deed ik alles wat god verboden heeft, hahaha! En dus ook die tattoo!

Ik schaam me er echt voor! Ik wil er ooit nog wel eentje bij hebben, als teken van Lyanne.

Gr. Marieke

Tja... ik heb er 6. Allemaal met een betekenis en 2 van de 6 zijn tattoos van/voor mijn kinderen.

Daar heb je dit nieuwsgierige mens weer.....
maar ehhh gooien we er weer foto's tegen aan???

Hoi hoi,

Ik vind een tattoe iets heel persoonlijks,ik heb er zelf geen(ben te schijterig,auw auw).
Ik hou niet van armen ,rug enzo helemaal vol..Ligt er gewoon wat voor iets,wil ik het mooi vinden.Wat de man van Cissy laat doen vind ik wel heel gaaf.

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan