te lage HCG waarde? negatieve testen en toch zwanger?

DE NIEUWSCHIERIGE
Beste dames, ik voel met jullie mee. Onzekerheid maakt je gek.
Mijn verhaal in t kort.
Ben 38jaar, 3x direct zwanger geworden ondanks 14jr regelmatige pil gebruikt en 35+ jr.
Nooit over tijd geweest terwijl ik wel eens een paar maanden de pil doorgeslikt heb, ook niet bij borstvoeding en kort na een vorige zwangerschap! 
Bij 2 vd 3 zwangerschappen waren de thuis urine testen negatief terwijl de urine test bij de huisarts toch positief was. 
Ben net amper 3mnd geleden bevallen en 3x heftige bevallingen gehad. Om gezondheidsredenen is t niet verstandig om zo snel weer zwanger te worden, maar denk t wel te zijn.
Ik geef borstvoeding en heb 3mnd zonder een stopweek de pil genomen. Nu gestopt doordat ik erg veel last had vd bijwerkingen vd pil. 
Na 5 dagen over tijd te zijn heb ik een thuistest gedaan wat negatief was. Maar omdat ik nooit overtijd ben geweest en de inmiddels de mijn zwangerschapssymptomen goed herken, toch maar de volgende dag een bloedtest bij de huisarts gedaan. Was ook negatief.
Ben nu 10dagen overtijd en nog altijd niet ongesteld. Heb met de huisarts gebeld en die zegt dat ik bij 2 weken overtijd zijn weer een bloedtest moet doen, omdat wellicht de hcg bij 6 dagen wellicht te laag was. Dus dat moet nog blijken.
 
Maar even los van mijn situatie. Na 12 weken zwangerschap is de hcg gehalte sowieso erg laag, omdat alle organen gevorm zijn! Dan kan alleen een echo tonen of je wel of niet zwanger bent.
Als je de pil zonder pauze ca 3mnd hebt gepakt, kan eigenlijk alleen een bloedtest en een echo een zwangerschap uitsluiten!
Als ik de rwsultaten binnen heb, laat ik het jullie dan ook even weten.
Zou ook fijn zijn als de rest ook het verloop van hun verhaal zouden delen. Worden we tenminste wat wijzer ;-)
 
Hallo allemaal 
sinds 2,5 week terug is me spiraal eruit gehaald. Ik wou zwanger worden maar hij bleek verplaatst te zijn. Na de ovulatie 2 dagen later voelde ik me heel misselijk was al 2 weken daarvoor ookal ziek. Maar ik werd dus mega misselijk, ochtendmisselijkheid de hele dag door misselijk overgeven door de dag heen. Gespannen en vergoten borsten aders flink kunnen zien op me borsten. Me onderrug deed pijn. Alle zwangerschapsymptomen. Nou oke dus ik nu al 4x getest 4x negatief 
 
3 weken geleden kreeg ik na me ongesteldheid 2 dagen later bloedverlies hele lichtroze bloed en waren maar een paar druppels. 


nou vervolgens nu sinds 1 week terug ongeveer begon me buik te groeien. Ik word nooit dik Altijd zelfde prostuur gehouden. Nou ik dacht oke wat is dit steeds werd die groter en groter. En de test geeft nog steeds negatief aan. Maar me buik is wel aardig groot en hard als een soort van soepel voetbal. En me baarmoeder de rand voelt dik aan. Obstipatie heb ik niet want me stoelgang gaat prima. 


Gabrielle 
 
Goedenavond dames, Mijn laaste ongesteldheid was 10 augustus tot 17 augustus. Ik ben van af toen niet meer ongesteld geweest. Nou heb ik altijd al een best onregelmatige cyclus. Ik heb nu mijn langste cyclus dus ook getest. Ik heb 11 okt 11 nov en paar dagen terug getest. Allemaal negatief. ik heb een aantal klachten/symptomen die bij zwanger horen. (Althans als je het internet moet geloven??) even op een rijtje.1. kramp/steken Links onder in de buik en het voelt ook beetje hard als ik er zacht op druk. Dit heb ik al ong. 1 maand en het gevoel komt en gaat. 2. ontzettend misselijk ochtend/middag of/en avond. Af en toe dat ik moet spugen. Ben voornamelijk veel aan het boeren/oprispingen. Ook dit gevoel 1 maand. 4. Best wat witte beetje dik uitscheiding, geurloos. Nou heb ik dat wel altijd al beetje dus weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden.?3. soms ligt in m'n hoofd/duizelig dit komt en gaat. Heb er niet super veel last van. 4. moe maar ik werk veel + in de GHZ dus dat is wel zo nu en dan pittig. ? dus ook deze klacht vind ik niet zo gek. En koppel ik niet zo zeer aan een zwangerschap. 5. Mijn tepels: ietjes gevoelig, tepelhof groter, rond om tepel bultjes/bobbeltjes, op de tepels witte spikkeltjes. Ik geloof zelf niet zo zeer dat ik zwanger ben omdat ik al wel wat testen heb gedaan, en elke keer negatief. Dus wat kan het dan wel zijn? En oja ik heb een inplanon (zo'n hormoon buisje in m'n arm) deze moet ik wel in januari verwisselen. En ik heb vaccinatie gedaan 2 pfeizer.  Voor mij hoeft een zwangerschap niet perse op dit moment. (Zeker welkom als het komt) maar het maakt mij zo in de war, ik begrijp op dit moment mijn Lichaam niet.  Heeft iemand advies voor mij? Alvast bedankt voor het lezen. ??   
 
Terug
Bovenaan