te lage HCG waarde? negatieve testen en toch zwanger?

Volgens mij ben je hartstikke zwanger? Ik hoop voor je dat het wel gewenst is. 
Ik zou toch nog maar eens naar de dokter gaan en aandringen op een echo!! Hcg aanmaak stopt na (ik geloof) 12/13 weken, dan zijn de meeste organen van het kindje aanwezig. Dus positief testen zul je niet meer. Alles wijst op een zwangerschap! 
Laat je deze keer niet met minder dan een echo wegsturen! 
succes! Xx 
 
Hallo Myrte het doer mij zo goed om even iemand daar over te kunnen spreken.
Ik word er helemaal gek van 
Ik heb als een vaster relatie en er zijn zelfs trouw plannen.
Super blij 
Zit nog wel halverwegen mijn laatste jaar. Alleen  ben ik een doorzetter en gaat het zeker goed komen.
 
Alleen vind ik de stap er naar toe heel moelijk. Ik leg dan mijn hand op mijn buik en dan voel ik een klein heuveltje en word ik helamaal verliefd 
 
Alleen  is het zo akkelig als ik negatief test. Ik moest ook heel erg huilen . Ik had echt zo waar komen die tranen toch vandaan. Maar ja dan toch maar naar de huisarts ookal vind ik dat  heel moeilijk.
 
Echt super bedankt voor je reactie ik ga nu veel moet verzamelen.
 
 
Hallo Myrte het doer mij zo goed om even iemand daar over te kunnen spreken. Ik word er helemaal gek van  Ik heb als een vaster relatie en er zijn zelfs trouw plannen. Super blij  Zit nog wel halverwegen mijn laatste jaar. Alleen  ben ik een doorzetter en gaat het zeker goed komen.   Alleen vind ik de stap er naar toe heel moelijk. Ik leg dan mijn hand op mijn buik en dan voel ik een klein heuveltje en word ik helamaal verliefd    Alleen  is het zo akkelig als ik negatief test. Ik moest ook heel erg huilen . Ik had echt zo waar komen die tranen toch vandaan. Maar ja dan toch maar naar de huisarts ookal vind ik dat  heel moeilijk.   Echt super bedankt voor je reactie ik ga nu veel moet verzamelen.  
 
Geen probleem, is altijd fijn als je even je verhaal kwijt kan en gehoord wordt ?
fijn dat jullie er blij mee zouden zijn. Veel succes en ik hoor graag wat de dokter zei! Maar laat je alsjeblieft niet wegsturen. 
Liefs xx
 
Om op Minty aan te sluiten. Als de HA niks wilt doen bel je toch een verloskundige die kunnen vast wel kijken en je duidelijkheid geven
 
Feyre 
Ja dat zou ik ook kunnen doen.
Maar moet je dasr geen verwijzing van hebben ? 
Want ik heb geen positieve test gehad?
 
Myrte ik houd jullie op de hoogte 
 
Of je nu zwanger bent of niet, het is wel duidelijk dat er iets is. Als je niet zwanger bent, is het wel handig om te weten wat er wel is.
 
Ik heb mijn huisarts gebeld 
 
Krijg een telefonische afspraak,
 Vandaag ik heb gezegd dat ik een bloedtest wil. Toen ik vroeg of ik langs moch komen toen zei ze nee dat hoeft niet perse.
 
Pfff telefonisch gesprek dan maar afwachten 
 
 
Terug
Bovenaan