te lage HCG waarde? negatieve testen en toch zwanger?

En? Wat zei de huisarts aan de telefoon? 
Ik snap niet dat die allemaal zo moeilijk doen hoor. Ik had laatst schimmelinfectie op mijn NOD en was nog niet ongesteld. Ik belde om te vragrn wat ik moest doen en een half uur later zat ik bij mijn huisarts.. 
 
 
Ik heb een telefonische afspraak gehad en toen een bloedtest gehad 
0.1 hcg 
Ik moest vandaag huisarts wat een klootzak zeg. Sory voor mijn taal gebruik.  Ik kwam binnen samen met mijn partner.
Nou waar kan ik jullie mee helpen
Ben ik zwanger ja of nee
Neeeee jij bent niet zwanger je hebt 0m1 en je had 0.5 moeten hebben
 
Het zullen je darmen wel zijn wat je dikker maakt.  Dus ik zeg waarom is mijn baarmoeder dan zo hard en dik
Nou gaan maar liggen ik voel drukt die kei hard echt pijn.  En drukt die iets hoger   en dit zijn je darmen.
Maar ik heb stromen aan de onderkant daar heeft die niet eens naar gekeken. Vervolgens zeg't mijn partner maar waaroma heeft ze dan aderen en dingen ov3r haar borsten lopen?
Hoort dat dan ook bij darm klachten?
Nee dat niet.
Maar hier formulier gaan jullie dan maar een echo doen.
Dus ik ga voor maandag een afspraak maken bij de verloskundigen.
Maar ik ben zo boos over hoe ik behandelt ben 
En dat die niet eens de tijd nam om goed naar mijn buik te kijken. En als je op je rug ligt dan zakt het dus iets naar beneden. 
Maar ja dus ik weet weer helemaal niks.
 
Ben van slag 
 
 
 
Ik heb een telefonische afspraak gehad en toen een bloedtest gehad 
0.1 hcg 
Ik moest vandaag huisarts wat een klootzak zeg. Sory voor mijn taal gebruik.  Ik kwam binnen samen met mijn partner.
Nou waar kan ik jullie mee helpen
Ben ik zwanger ja of nee
Neeeee jij bent niet zwanger je hebt 0m1 en je had 0.5 moeten hebben
 
Het zullen je darmen wel zijn wat je dikker maakt.  Dus ik zeg waarom is mijn baarmoeder dan zo hard en dik
Nou gaan maar liggen ik voel drukt die kei hard echt pijn.  En drukt die iets hoger   en dit zijn je darmen.
Maar ik heb stromen aan de onderkant daar heeft die niet eens naar gekeken. Vervolgens zeg't mijn partner maar waaroma heeft ze dan aderen en dingen ov3r haar borsten lopen?
Hoort dat dan ook bij darm klachten?
Nee dat niet.
Maar hier formulier gaan jullie dan maar een echo doen.
Dus ik ga voor maandag een afspraak maken bij de verloskundigen.
Maar ik ben zo boos over hoe ik behandelt ben 
En dat die niet eens de tijd nam om goed naar mijn buik te kijken. En als je op je rug ligt dan zakt het dus iets naar beneden. 
Maar ja dus ik weet weer helemaal niks.
 
Ben van slag 
 
 
 
Pff, nieuwe huisarts zoeken! En snel! Wat een kwakzalver zeg!!
maaaaar, je mag een echo laten maken? Dat is goed nieuws. Snel een afspraak maken.
Als je al zo ver bent als jij denkt is het niet gek van die hcg waarde, na week 13 maakt je lichaam dat niet meer extra aan voor de zwangerschap. 
 
Bedankt minty
Ja ik heb maandag al een ego vaan mijn hele buik. Dus ben benieuwd.
Ben er nu al weer een beetje van bij gekomen maar het was echt vreselijk. 
 
 
 
Hoi allemaal..
Ik ben nieuwe hier,
Kan iemand mij helpen..ik was eigenlijk op 13 november ongesteld..was 7 dagen ongesteld..
Daarna 1 december was ik weer ongesteld..Raar hé??
Maar had ik bloed verlies heel anders dan ongesteld bloed..deze keer was te dik ..had ik alleen maar twee dagen bloed kreeg daarna te weinig( bijna niet)..
Daarna 15 dec heb ik heel weinig bijna niet alleen maar één1 keer bloed kreeg met pluss denk ik...Daarna niet meer  ik dacht toen misschien door hard seks heb ik bloed..want was ik net klaar met sex
Ik had dan veel symptomen buik kruimpen ..misselijkheid slecht adem halen voel ik te warm op mijn gezicht..voel nog steeds warm in mijn handen want deze symptomen had ik ook toen ik in eerst keer zanger was in 2008..deze symptomen had ik voor 1,5 week ..nu heb ik alleen maar... voelen warm in mijn handen..
Ik dacht dat ik zwanger was ,ben ik naar doctor geweest met ochtend urine mee..en jammer negatief..tot nu toe ben ik nog niet ongesteld..
Ik snap nu niet of op 1 december was ik ongesteld of iets anders??als het zo is dan toch ben ik over tijd ..ben naar doctor geweest op 7 januari en was negatief..
Ben ik zwanger of niet..wat kan ik best doen..
Ik voel toch dat ik zwanger ben..
Mvg
J.
 
Hoi allemaal..
Ik ben nieuwe hier,
Kan iemand mij helpen..ik was eigenlijk op 13 november ongesteld..was 7 dagen ongesteld..
Daarna 1 december was ik weer ongesteld..Raar hé??
Maar had ik bloed verlies heel anders dan ongesteld bloed..deze keer was te dik ..had ik alleen maar twee dagen bloed kreeg daarna te weinig( bijna niet)..
Daarna 15 dec heb ik heel weinig bijna niet alleen maar één1 keer bloed kreeg met pluss denk ik...Daarna niet meer  ik dacht toen misschien door hard seks heb ik bloed..want was ik net klaar met sex
Ik had dan veel symptomen buik kruimpen ..misselijkheid slecht adem halen voel ik te warm op mijn gezicht..voel nog steeds warm in mijn handen want deze symptomen had ik ook toen ik in eerst keer zanger was in 2008..deze symptomen had ik voor 1,5 week ..nu heb ik alleen maar... voelen warm in mijn handen..
Ik dacht dat ik zwanger was ,ben ik naar doctor geweest met ochtend urine mee..en jammer negatief..tot nu toe ben ik nog niet ongesteld..
Ik snap nu niet of op 1 december was ik ongesteld of iets anders??als het zo is dan toch ben ik over tijd ..ben naar doctor geweest op 7 januari en was negatief..
Ben ik zwanger of niet..wat kan ik best doen..
Ik voel toch dat ik zwanger ben..
Mvg
J.
 
Terug
Bovenaan