Te oud voor een tweede???

Hay!
Mijn kinderwens was al groot, en daarom ben ik dan ook dolgelukkig nu ik een zoontje heb van inmiddels 8 maanden oud.
Nu zou ik alleen zoooo graag een tweede kindje willen!!!
Het enige probleem is dat ik al 35 ben...
Wat vinden jullie hiervan?
Zou het zielig zijn als je opgroeit met zo'n oude moeder?
Ik voel me trouwens hartstikke jong hoor!
Lijkt me voor mn zoontje ook gewoon zo fijn om eem broertje of zusje te hebben.
Ik ben zo benieuwd naar jullie meningen, ik zit hier zo mee in mn hoofd, wil het zo graag.
En ik moet zowiezo niet te lang wachten, anders word ik zowiezo te oud.
Dank jullie wel alvast!
 
Volgens mij zijn er zat ouders die uberhaupt pas met 35 een kindje krijgen. Denk dat het belangrijker is dat je er bent voor je kindje en hem/haar alle liefde geeft. Dus ik zou zeggen gewoon doen!! En inderdaad leuk voor je eerste kindje, een broertje of zusje!
 
Ik was 36 toen ik het eerste kindje krijg nu zwanger van nr 2 en zal ik 38 zijn als deze geboren wordt. Wij hebben bewust gekozen om later voor kinderen te beginnen.mijn partner was er niet eerder aan toe. Ik hen de volste vertrouwen in dat onze kinderen niets te kort komen toch jonge ouders. Wij hebben tussen nr 1/2 de natuur hun gang laten gaan en gelukkig mochten we weer zwanger worden.
 
Dat is niet oud. En als je het zelf wel oud vind dan is het juist de belangrijkste reden om nog een kindje te nemen toch. Zodat je kindje opgroeit met een broer of zus en later niet alleen achterblijft. En iemand om mee te spelen als jij te oud bent om te rennen haha. Nee grapje gewoon doen hoor!! Mooi niet teveel leeftijdsverschil doen 
 
Nee hoor! Helemaal niets mee.
Men moet ophouden om te denken dat jong kinderen krijgen het beste is voor de kids.
Misschien lichamelijk kunnen er wellicht meer complicaties optreden in vergelijking met onder de 30 maar voor je kids maakt het niet uit.
En 35 h a r t s t i k k e jong.
Alles onder de 40 is fris en fruitig!

Als je er mentaal aan toe bent er gewoon voor gaan ?
 
Ik zou niet weten waarom niet als het enorm gewenst is!
Ik ben 43 jaar en inmiddels 36 weken zwanger van onze vierde. Ik dacht ook dat ik 'te oud' zou zijn, maar de verloskundige zei me dat ze veel meer vrouwen pas na hun 40e zien. Het is maar net hoe je er zelf in staat.
Wij waren er op voorbereid dat we geen leuke reacties zouden krijgen, maar van alle reacties hebben we maar één vervelende gehad.
Onze keus, ons prachtige leven dat wordt uitgebreid met nog meer liefde.. ?
 
Oud? Hoe moeten sommige dames hier zich zelf wel niet voelen. Bejaard?ben zelf 35 als ik mijn eerste kindje krijg dus nee het ligt eraan hoe je jezelf voelt.
 
Terug
Bovenaan