Te oud voor een tweede???

Zeker doen als je graag wilt!! Zou je leeftijd je echt niet laten tegenhouden, kan prima! Ik kreeg mijn eerste toen ik 33 was en over een paar maandjes met 35 komt de tweede ?
 
dan ben ik ook oud ;) Tegen de tijd dat deze spruit geboren wordt ben ik bijna 37 heb al twee meiden van 8 en bijna 11 dit wordt ons zeer gewenste nakomertje. Je kan ook denken je bent al wat ouder met veel meer levenservaring. Als je allebei nog wilt en het kan zou ik zeggen niet druk maken om leeftijd.
 
Mijn moeder kreeg mijn broertje op haar 38e. Hij heeft net als ik een hele fijne lieve moeder gehad. Omdat mijn ouders toen ouder waren heeft mijn broer ook meer luxe gekend ivm een hoger inkomen. Het enige risico nu is dat mijn moeder wel een fitte oma is voor mijn kinderen maar dat misschien niet meer is als mijn broer er tzt aan begint. Ik ben trouwens zelf ook een “ jonge” moeder van 39 met zonen van 5 jaar en 14 weken ;-)
 
Ik kreeg m'n eerste kindje op m'n 33e (3 maanden later werd ik 34) en m'n tweede kindje toen ik 35 was (2 maanden later werd ik 36). Wij willen misschien nog een derde en ik voel me zeker niet oud. Ben wel moe aan het einde van de dag, maar dat is volgens mij vrij normaal met 2 kleine kindjes. Je bent zo oud als je je voelt denk ik altijd maar.
 
Ik vind het wel wat denigrerend over komen naar alle ‘oude’ moeders hier op het forum. Hoezo zou je op je 35e oud zijn en geen goede moeder meer kunnen zijn? Je bent nu 34 met een zoontje van 8 maanden, hoezo is 35 dan ineens te oud? Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij de meningen van anderen hierin zo belangrijk vindt. Het gaat toch om jouw eigen wens? Stel dat iedereen had gezegd dat 35 echt oud was, zou je dan besloten hebben om er niet aan te beginnen?
 
Terug
Bovenaan