Te oud voor een tweede???

Ja het is officieel. Ik ben bejaard. 
Ik kreeg mijn 1e met 34 jaar en mijn 2e met 37. Voel ik me een oude moeder. Mwah, normaal denk ik eerder. Ik val nog niet op geloof ik bij het schoolplein, haha.  
 
Ik kreeg mijn eerste op mijn 27e, tweede op mijn 31e en mijn 3e op mijn 39e.
Ik voel me net zo jong als bij de eerste twee maar ben wel een stuk relaxter als moeder.

Toen ik zwanger wilde worden twijfelden wij ook over onze leeftijd maar toen ben ik eens goed om mee heen gaan kijken en zag ik heel veel zgn. Oudere stellen met een baby.

Goed straks zijn de meeste moeders op het schoolplein ongeveer 10-15 jaar jonger maar ik hoef daar mijn vriendenkring niet uit te halen denk ik dan. En ik ga er vanuit dat niemand me dan voor haar oma aanziet.


 
Ik ben 36, wordt dit jaar 37 en wij proberen enorm voor een eerste kindje.. natuurlijk had ik liever eerder gewild, helaas werkt mijn lijf niet mee. Mijn wens is groter dan mijn gene voor leeftijd! Dus ik zeg; zeker niet te oud!!
 
Ik ben nu 36 en net 37 als de 2e komt. Soms heb je het niet voor het zeggen hoe oud je bent wanneer je kinderen mag krijgen. Dus als er een wens is, gewoon ervoor gaan! 35 is echt niet oud…
 
Wauw wat ben ik dan? 37 bij nr 1, en nu net bevallen van nr 2 en 39 jr. Ik voel me verder niet een ander soort moeder hoor. En ik heb er ook geen nare reacties gehad.
 
 
 
Oud? Jeminee dan ben ik hoogbejaard zeker met m’n 39 jaar! ??

Ik heb mijn man pas later ontmoet, en dus geen hele jonge moeder meer.
 
Ik was bij de eerste 22 tweede 24 derde 26 
En  toen kreeg ik op 35 jaar  nog een cadeautje onze dochter nummer vier.
Maar ze is helemaal gezond 
Mijn zus kreeg op 42 jaar nog haar derde kindje.
 
 
Heerlijk om al die reacties te lezen :D
Ondanks dat mijn man en ik al een lange tijd samen zijn, zijn wij ook pas "later" aan kinderen begonnen. Met 32 is de oudste geboren, en ik was 34 toen de 2e geboren was. Wij hebben er ook nog flink over nagedacht of we nog voor een 3e wilden gaan. Uiteindelijk besloten dat niet te doen, maar niet vanwege de leeftijd. 
Tegenwoordig kan je tot je 40e prima kinderen kinderen. Heb ook 2 vriendinnen die na hun 40e pas hun 1e kindje hebben gekregen, ook beide kids helemaal gezond en de mama's ook. 
 
Terug
Bovenaan