(te) oud?

<p>Ik ben nieuw hier en kon het onderwerp zo gauw niet vinden, vandaar een nieuw topic.</p><p>Heeft er iemand ervaringen met op 'oudere leeftijd' zwanger worden? Hoe lang duurde dat? En hoe was de zwangerschap?</p><p>Ik heb heel lang geen kinderwens gehad, maar met mijn huidige partner wil ik het wel graag. Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil, 3 maanden gekeken hoe het zou lopen (niet zwanger geworden) en daarna 4 maanden beschermd gevreeën (ivm persoonlijke omstandigheden andere activiteiten). Vanaf april dit jaar volledig voor een zwangerschap gegaan. Komend weekend is mijn NOD (hoop ik).   Waar begin ik met rondes tellen? Vanaf April, of de 3 van eind vorig jaar ook al? (is dit ronde 3 of 6?)</p><p>Oh ja, ik ben trouwens (al) 37 jaar.</p><p>Groetjes JollyJumper</p>
 
Hoi JollyJumper,
Ik ben 39 en sinds een aantal weken weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik heb half juni mijn spiraaltje eruit laten halen en begin juli werd ik voor het eerst en gelijk het laatst ongesteld geworden. Hoe het allemaal gaat verlopen weet ik niet. Voor nu voel ik mij erg goed en het is nog steeds een beetje onwerkelijk omdat het allemaal zo snel is gegaan. Ik wens jullie heel veel succes en het is dus mogelijk om op latere leeftijd (snel) zwanger te worden.
 
Groetjes
 
Hoi JollyJumper,
Ik ben 39 en sinds een aantal weken weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik heb half juni mijn spiraaltje eruit laten halen en begin juli werd ik voor het eerst en gelijk het laatst ongesteld geworden. Hoe het allemaal gaat verlopen weet ik niet. Voor nu voel ik mij erg goed en het is nog steeds een beetje onwerkelijk omdat het allemaal zo snel is gegaan. Ik wens jullie heel veel succes en het is dus mogelijk om op latere leeftijd (snel) zwanger te worden.
 
Groetjes
 
Hoi JollyJumpdr
Don't worry, je bent niet te oud. Ikzelf ben ook 37. Wel al een jaar bezig. 
Wil alleen zeggen, toen ik belde naar gynaecoloog voor afspraak en zei dat ik 37 was en dus niet meer van de jongste, moest ze lachen... mevrouw,zei ze, u bent zeker niet te oud.. ?
 
@Sté idd met zwanger worden geen probleem, nu fingers crossed dat bij de echo morgen alles goed is. We hebben vorige week een echo gehad. Dacht dat ik ruim 8 weken onderweg was, maar bleek net 6 weken te zijn. Het hartje klopte nog niet, dus het kan nog alle kanten op. Jij ook heel veel succes en te oud zeker niet? 
 
Beste Sté en Fren,
 
Bedankt voor jullie reacties. Dat geeft weer hoop :)
 
@ Fren:  gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed is, en blijft
@ Sté:  haha, die gyneacoloog! Fijne reactie!
Veel geluk allebei.
Liefs, Jolly
 
Terug
Bovenaan