(te) oud?

Geen ervaring alleen mijn partner is 20 jaar ouder dan ik ben, dat wel. Maar omdat ik nog jong ben vinden wij dat absoluut geen probleem! Pas ruim een maand met de pil gestopt en nog niet gelukt!
Ik vind je zeker niet te oud hoor! Tegenwoordig worden er zo veel mensen later moeder of vader! 
 
Hoi JollyJumper,
Je bent zeker niet te oud.
Ik ben nu zwanger van onze 2e en ook (al) 38.
Heb je al ovulatietesten geprobeerd? Deze hebben ons erg geholpen. 
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! 
Groetjes Siska.
 
Hoi JollyJumper, ik ben bijna 37 en nu 31 weken zwanger van onze eerste. Wij hebben ook een tijd geen actieve kinderwens gehad. Daarna begon het bij mij te kriebelen maar bij mijn partner niet. Ik heb hem ruim de tijd gegeven om aan het idee te wennen. Na veel hobbels en bobbels hebben we begin dit jaar besloten het te gaan proberen. Helaas was er nog twijfel bij mijn partner waardoor het niet erg actief was. Uiteindelijk zijn we november vorig jaar echt actief geworden en was het in maart raak. 
Neem de tijd, focus er niet te zeer op (was voor mij heel lastig) en in probeer in je vruchtbare periode om de dag seks te hebben. 
Ik ben trouwens begin dit jaar nog wel bij de gynaecoloog geweest om me te laten controleren op vruchtbaarheid. Alles zag er goed uit dus leeftijd hoeft geen rol te spelen. 
 
Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen. 
Ovulatietsten hebben we deze maand voor het eerst gedaan. Ik ben benieuwd. Ik probeer de focus er niet te zeer op te leggen, maar dat is soms lastig. Ik denk wel vaker; ik wilde nooit kinderen totdat ik mijn huidige partner (inmiddels man) ontmoette. Nu wel graag, maar ben soms bang dat ik te oud ben. Pfff. 
Komt vast goed :)
 
Hoi hoi
hier iemand nog ouder ?? 
mij was 38 en moeder van een dochter van 1maand oud , nu net zwanger van de tweede ... en ben nu net 40 ?
dus je bent echt niet te oud ! Ik ben heel blij dat ik mijn kinderen op een latere leeftijd krijg / heb ... ik kan haar alles geven wat wij graag zouden willen , wij hoeven ook niet meer zo veel!
 
 
Ik ben 38 en zwanger van onze 3e. Elke keer getempt en ovulatietesten gedaan, steeds was ik zwanger in ronde 2. 
Leef gezond en maak het vaak gezellig, meer kun je niet doen ?
 
Ik was 34 bij de 1e en zwanger in 1 x nu ben ik 39 en 19 weken zwanger van nr2.. Ik ben nu 7 mnd bezig geweest met daarin wel.1 miskraam helaas.
Maar ga ervoor!!! Succes ?
 
Ach Jolly! Natuurlijk niet! 

Alhoewel ik begrijp dat je het denkt. Ik ben 33 en 1 reactie die ik kreeg toen iemand hoorde dat we bezig waren was, zou je dat nou wel doen met je leeftijd.... 

Mijn huisarts daarin tegen kijkt daar gelukkig heel anders tegen aan! 

Ga er lekker voor
 
Terug
Bovenaan