(te) oud?

Ik ben ook 37 en helaas al wel een tijdje bezig om zwanger te worden van de 2e. We zitten nu in rond 8. We willen eigenlijk wel binnenkort even langs gaan bij de huisarts om dingen te laten controleren. Ik zit ook wel met mijn leeftijd hoor. Dus snap je gevoel..
 
Ste wat een goed nieuws, gefeliciteerd! 
Ik merk wel dat ik er nu anders in sta omdat we al een gezonde zoon hebben. We willen super graag een tweede, maar het is toch anders. Al lig ik vandaag op het strand en heb al een aantal zwangere vrouwen gezien en dan hoop ik toch dat ik het nog een keer mag meemaken. Komende week weer mijn vruchtbare week, dus we weten wat ons te doen staat hahaha.... 
 
[quote quote=10106839]slik multivitamine met Foliumzuur en laat de wijn staan ;-(. Mijn acupuncturist adviseert ook om de week van de innesteling rustiger/niet te gaan sporten.  [/quote]
Ja foliumzuur slik ik ook. Nog wel af en toe wijntjes maar veel minder. Sporten is wel een dingetje.  Heb dit advies nog niet eerder gehoord. Ik loop ongeveer 3x per week hard, 1x kracht (HIIT workout) en daarnaast soms nog zwemmen of een groepsles. Wanneer precies zou ik dan minder moeten sporten? Na de eisprong?
 
@ Sté: gefeliciteerd!!
 
Bedankt wederom voor alle reacties. Leuk te lezen dat er meer ‘oudere’ moeders zijn. Succes allemaal!
 
 
Dat is het advies van mijn acupuncturist zodat het vruchtje zich kan innestelen. Het is een week na de eisprong. Ik loop ook 2-3 keer per week hard, maar die week niet.
 
We zijn van onze roze wolk gedonderd deze ochtend. Ik voelde het toen ik wakker werd. Bloed liep langs mijn bil.
Had ik gewacht tot mijn NOD vandaag om te testen, had ik het nooit geweten en was de teleurstelling niet zo groot zoals nu... 
Ik wou dit zo hard en dacht na een jaar dat we er waren.... ???????
 
He, balen zeg.. zeker als jullie al zo’n tijd bezig zijn. Ik had dat 2 maanden voor mijn zwangerschap. Ik temperatuurde toen ook en had er echt een goed gevoel over omdat mijn temperatuur al dagen hoog was. Op een ochtend was die een paar tienden gedaald en een uur later werd ik ongesteld. 
Neem vanavond nog een goed glas wijn en hopelijk is het volgende maand wel raak! 
 
Terug
Bovenaan