Te vroeg voor menstruatie, te hevig voor innesteling?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo allemaal!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wie weet hebben jullie raad, of hebben hier ervaring mee. Ik snap er even niks meer van.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">– mijn laatste menstruatie dag was 27 september. Positieve ovulatie test op 10 oktober. 6,9,10 geklust. Nu had ik 13 okt in de avond bij het afvegen alleen op het toiletpapier wat rood/roze bloed zitten. Gister 14 oktober ’s ochtends ook bij het afvegen, lopende de dag gister steeds wat meer bloedverlies (dat er een maandverband in moest) ook krampen erbij. Lijkt op menstruatie. Mijn vraag, het is toch wel te vroeg voor een menstruatie, mijn NOD is 24 oktober. Te vroeg voor innestelingsbloeding? Ik weet het even het meer.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Liefs.</p>

Zeker te vroeg voor een innesteling.. die gebeurt pas later.. miss ruige sex gehad?? 

wat ik ook wel heb gehoord is dat sommige vrouwen een goede doorbloede baarmoedermond hebben en daardoor na de sex rond de eiersprong wat bloed kunnen verliezen.
is t echt rood of meer bruin / paars?
ik had zelf een dag voor me NOD een innestelings bloeding.. was echt een klein propje rood / roze / paars en daarna klein beetje bruin. Helemaal paniek hier omdat ik al een positieve test in handen had gehad.. maar gelukkig alles goed en nu 21+2 zwanger van een stuiterend meisje

- SanneStar: nee komt niet door sex. Het is nu echt rood, heeft veel van menstruatie. Vandaag ook bloedverlies en krampachtig gevoel in de onderbuik en op en af misselijk. (Wat gister loop in de dag begon). Eergister avond toen ik bloed op het toiletpapier ontdekte was iets rood/ roze slijmerig. Nu echt helderrood, en moet maandverband ervoor in hebben.
Ah jeetje schrik je je ook rot!! Gelukkig alles goedgekomen bij jou, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan :)

- Laura Berghoef: ah, jij sterkte met het verlies. Hoe weet je dat het een miskraam was? Is dat bij mijn verhaal niet te vroeg voor een miskraam, zo vlak na de eisprong bedoel ik dan...

En je weet zeker dat je de eiersprong goed hebt gehad?? Had ie niet iets eerder kunnen zijn?? Heb je hem gevoelt?? je kan altijd voor de zekerheid een early test er tegen aan gooien mocht je eiersprong toch eerder zijn geweest.. want er zijn wel is vaker vrouwen die ovu testen gebruiken die het helemaal niet goed aangeven.. heb ook wel eens gelezen dat ovu testen positief zijn als je zwanger bent, zelf nooit getest dus of dit waar is hou ik in t midden.
ik had al een week voor me eiersprong kwaaltjes.. misselijk, stemmingswisselingen, hoofdpijn en een raar gevoel in m’n onderbuik.. en wist gewoon ik ben zwanger! Mocht nog niet testen van me vriend omdat ie bang was voor de teleurstelling.. 4 dagen voor me NOD hield ik t niet meer.. en ja hoor positief.. dus opzich vrij vroeg dingen voelen kan zeker.. maar een bloeding lees ik altijd pas iets later.. 

succes en hoop dat je snel positief mag testen! 

Het is te vroeg voor een innesteling, dan is het zeker te vroeg voor een miskraam. Die krijg je rond je NOD, mocht het direct mis gaan.
Je bent wel altijd regelmatig ongesteld?

- SanneStar: 100 % zeker weet je het nooit. Had dus 10 okt posotieve ovulatie test en later die dag wat krampachtig gevoel in de onderbuik. Veel last gehad ook van de onderrug. Mijn laatste menstruatie was van 27 tot en met 2 okt. Maar stel de ovulatie is eerder geweest, dan zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Zijn die vaker wat hefig, kwa bloedverlies en krampen?
Zou idd een early test kunnen doen, maar het is eigenlijk nog anderhalve week voor NOD....
Een week voor je NOD bedoel je? Dat je al kwaaltjes had. Dat is ook vroeg idd. Ik heb ook op en af hoofdpijn, net als de misselijkheid.
Bedankt!

Terug
Bovenaan