Te vroeg voor menstruatie, te hevig voor innesteling?

Misschien voor alle zekerheid er toch nog eens een vroeg zwangerschapstestje tegenaan gooien? Eens zien wat dat doet. Als daar toch een (licht) lijntje op verschijnt zou ik toch eens contact opnemen met een verloskundige. Als het zo zou zijn dan zou je nu een week of 6/7 zijn, als ik goed reken. En ze zeggen ook weleens dat met bloedverlies en krampen het twee kanten op kan gaan. Het is heel vreemd in ieder geval.

- Ninaapie: je hebt gelijk, als je alles bij elkaar optelt lijkt het er wel op. 
Vanmorgen een early test + gewone test gedaan. Beiden negatief.
Ik kom er dus nu niet meer met zekerheid achter, of het wel of niet gaat om een mk? 
Heel raar dat je je zo' een vreemde kan voelen in je eigen lichaam.

Dit lijkt me duidelijk een ovulatiebloeding. Namelijk exact na...je ovulatie. Dus niet zo gek dat je testen negatief zijn, dat is veel te vroeg nu. Over 2 weken weer eens testen. Succes! 

[quote quote=10255699]
– Ninaapie: je hebt gelijk, als je alles bij elkaar optelt lijkt het er wel op.
Vanmorgen een early test + gewone test gedaan. Beiden negatief.
Ik kom er dus nu niet meer met zekerheid achter, of het wel of niet gaat om een mk?
Heel raar dat je je zo’ een vreemde kan voelen in je eigen lichaam.
[/quote]

Zekerheid krijgen is inderdaad lastig. Behalve als het bloeden dus niet stopt en je hier lang last van blijft houden. Dan kan er met een echo gekeken worden wat er aan de hand is. Mocht het om een miskraam gaan, kunnen er mogelijk restjes zijn achtergebleven en dat is te zien. Bloed je nu nog steeds zo heftig? En de krampen? 

Dit kon ik overigens vinden over een ovulatie bloeding. Al zullen er altijd uitzonderingen op de regel zijn bij wie het een stuk heftiger is. Misschien herken je hier iets in.
https://www.ovulatie-berekenen.com/ovulatiebloeding/

Terug
Bovenaan