Te vroeg voor menstruatie, te hevig voor innesteling?

- Ninaapie: 13e begon het dus savonds met een lichte veeg. 14e in de loop van de dag heftiger + maandverband nodig + flinke krampen en zeurderig gevoel. Dit hield de 15e de gehele dag aan. 16e ook gehele dag nog bloedverlies, maar wel minder last van de krampen en savonds wat minder bloedverlies. Vandaag 17, vanmorgen wat slijmerig bloedverlies, toen is het even gestopt en smiddags weer wat bloedverlies in maandverband. Vanavond nog een beetje met afvegen. Vandaag nog een 1 á 2 krampen gehad (minimaal, en niet pijnlijk). Vanavond wel heel veel last van maagzuur (daar ik dan weer misselijk van wordt).
Bedankt, zal het even gaan lezen!

Vanavond een beetje drukkend gevoel op de onderbuik, sinds ik op bed lig. Het gaat allemaal nog om helder rood bloed. Bij het slijmerige zag het er soms iets rood/roze uit.

Misschien toch je verloskundige eens bellen en het aan haar voorleggen? Het is wel heel vreemd en ik vind het lang duren voor een ovulatievloeding. Plus die gekke kwaaltjes er allemaal bij. Misschien dat ze toch voor de zekerheid eens een echo kunnen maken om te zien wat er nu in je buik aan de hand is. 

En wie weet stelt ze je wel gerust en herkent ze het toch wel gelijk als een ovulatiebloeding. Dan kan ze je ook vertellen wanneer het bloeden echt wel gestopt moet zijn.
Alles vertellen wat je hier vertelt heb. Van je vorige menstruatie die dus wat minder heftig was dan normaal en deze bloeding die wat heftiger lijkt te zijn. 

Het blijft maar gissen zo wat het nu is. Als je het niet vertrouwt, gewoon bellen. Dan weet je in ieder geval hoe en wat.

Terug
Bovenaan