quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 11:36:38&apos

);
Hoi!
Ik zie dat jullie al langer bezig zijn dan ik. maar ik ben sinds vorige week begonnen met temperaturen. ik ben namelijk op 6 augustus vorige jaar gestopt met de pil en sindsdien nog niet ongesteld geweest. weet niet of ik dan de juiste persoon ben om te gaan temperaturen en of ik er ook maar iets van kan aflezen, maar ben gewoon zo benieuwd.
jullie zijn wel ongesteld maar erg onregelmatig begrijp ik? wel fijn dat je bij de gyn kon laten zien dat je al getemperatuurd had en dat dit duidelijker was voor hen, zodat je ze je misschien sneller iets konden vertellen.
ik wacht nu op bericht van de gyn of fertiliteitspoli, zijn naar beide brieven verzonden door mn ha.
maar hoe gaat het bij jullie? wat is jullie gem. temp? ik ben vorige week begonnen, eerste paar dagen 35,6. afgelopen dinsdag en woensdag 35,7 en vanochtend 35,9. snap dus niet hoe het precies gaat en hoe ik iets kan afleiden uit mn temp..
sterkte met alles en veel succes!
groetjes Diaan
Hoi Diaan, jij bent helemaal nog niet ongi geweest nadat je gestopt bent dan?
Ik de eerste paar maanden wel, rondes van tussen de 28 en 39 dagen, maar ik ben nu ook sinds half november niet meer ongi geweest. Mijn temperatuur schommelde ook behoorlijk tussen 35,9 en 36,3, dus niet echt constant, ik houd het nu nog wel steeds bij, maar meer omdat de gyn er toch naar vraagt.
Tja, ik weet niet of het bij jou zin heeft om nog te gaan temperaturen nu, omdat je ook al zo lang niet meer ongesteld bent geweest....Temperatuur je wel altijd op hetzelfde tijdstip dan, dat is wel belangrijk namelijk......
Jij ook heel veel succes en houd ons op de hoogte!
Suus