temperaturen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik ben inmiddels al bezig aan ronde 9 en ik ben ook begonnen met temperaturen
ik vroeg me af wie er ook temperatuurt en bij wie het lukt om ook zo zwanger te worden ik zit nu al op dag 18 en nog geen stijging van me temperatuur

groetjes daphne

Hallo!

Je moet wel elke dag om de zelfde tijd temperaturen en het liefst als je wakker word en nog niet eruit bent geweest!

Zelf ben ik ook in ronde 7 begonnen met temperaturen, omdat ik behoorlijk onregelmatige cyclus had, tussen 28 en 39 dagen. Ronde 10 duurt nu zelfs al ruim 70 dagen. Ben ook naar de huisarts geweest hiervoor en die kon uit mijn temperatuur lijst zien dat ik waarschijnlijnk geen eisprong heb! Het is dus een heel goed idee om je temp bij te gaan houden, mocht het niet lukken en je wilt naar de HA dan heb je die lijst in ieder geval al en kunnen ze je meteen doorsturen naar de gyn!
Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie niet zover komt! HEel veel succes!

Suus

dankjewel
ik ben al bij de huisarts geweest en ik moet 4 maart naar de gynacoloog dus ik ben benieuwd
xxxjes daphne!!

quote: Daphne1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 10:49:04'));

dankjewel
ik ben al bij de huisarts geweest en ik moet 4 maart naar de gynacoloog dus ik ben benieuwd
xxxjes daphne!!

Hoe was jou bezoek aan de huisarts? Zelfde als bij mij? En moest jouw vriend/man ook zijn sperma laten onderzoeken?
Heb jij wel een eisprong dan? Wat een vragen he?! Ben erg nieuwsgierig hoor, ook omdat het voor mij ook allemaal nieuw en eng is, wij nog 2 weekjes en dan ook naar de gyn, voor het eerst!

haha geeft niet hoor juist leuk toch.
wij kwamen bij de huisarts alles uitgelegd en die gaf geleik een verwijskaart voor de gynacoloog en ik denk wel dat ik een eisprong heb.
1e maand 26 dagen
2e maand 28 dagen
3e maand 30 dagen
4e maand 28 dagen
5e maand 42 dagen
6e maand 42 dagen
7e maand 38 dagen
8e maand 41 dagen

dus ja heel onregelmatig!
erg vervelend
groetjes en succes xxxjes daphne

Hoi!

Ik zie dat jullie al langer bezig zijn dan ik. maar ik ben sinds vorige week begonnen met temperaturen. ik ben namelijk op 6 augustus vorige jaar gestopt met de pil en sindsdien nog niet ongesteld geweest. weet niet of ik dan de juiste persoon ben om te gaan temperaturen en of ik er ook maar iets van kan aflezen, maar ben gewoon zo benieuwd.

jullie zijn wel ongesteld maar erg onregelmatig begrijp ik? wel fijn dat je bij de gyn kon laten zien dat je al getemperatuurd had en dat dit duidelijker was voor hen, zodat je ze je misschien sneller iets konden vertellen.

ik wacht nu op bericht van de gyn of fertiliteitspoli, zijn naar beide brieven verzonden door mn ha.

maar hoe gaat het bij jullie? wat is jullie gem. temp? ik ben vorige week begonnen, eerste paar dagen 35,6. afgelopen dinsdag en woensdag 35,7 en vanochtend 35,9. snap dus niet hoe het precies gaat en hoe ik iets kan afleiden uit mn temp..

sterkte met alles en veel succes!

groetjes Diaan

quote: Daphne1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 11:06:29'));

haha geeft niet hoor juist leuk toch.
wij kwamen bij de huisarts alles uitgelegd en die gaf geleik een verwijskaart voor de gynacoloog en ik denk wel dat ik een eisprong heb.
1e maand 26 dagen
2e maand 28 dagen
3e maand 30 dagen
4e maand 28 dagen
5e maand 42 dagen
6e maand 42 dagen
7e maand 38 dagen
8e maand 41 dagen

dus ja heel onregelmatig!
erg vervelend
groetjes en succes xxxjes daphne

Pffff ja ook inderdaad zeer onregelmatig, vervelend is dat he?! Vooral als je cyclus dan weer zolang duurt, dan krijg je toch valse hoop he/!
Nou hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn met hulp van de gyn!
Succes en hou ons op   de hoogte hier!
Suus

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 11:36:38'));

Hoi!

Ik zie dat jullie al langer bezig zijn dan ik. maar ik ben sinds vorige week begonnen met temperaturen. ik ben namelijk op 6 augustus vorige jaar gestopt met de pil en sindsdien nog niet ongesteld geweest. weet niet of ik dan de juiste persoon ben om te gaan temperaturen en of ik er ook maar iets van kan aflezen, maar ben gewoon zo benieuwd.

jullie zijn wel ongesteld maar erg onregelmatig begrijp ik? wel fijn dat je bij de gyn kon laten zien dat je al getemperatuurd had en dat dit duidelijker was voor hen, zodat je ze je misschien sneller iets konden vertellen.

ik wacht nu op bericht van de gyn of fertiliteitspoli, zijn naar beide brieven verzonden door mn ha.

maar hoe gaat het bij jullie? wat is jullie gem. temp? ik ben vorige week begonnen, eerste paar dagen 35,6. afgelopen dinsdag en woensdag 35,7 en vanochtend 35,9. snap dus niet hoe het precies gaat en hoe ik iets kan afleiden uit mn temp..

sterkte met alles en veel succes!

groetjes Diaan

Hoi Diaan, jij bent helemaal nog niet ongi geweest nadat je gestopt bent dan?
Ik de eerste paar maanden wel, rondes van tussen de 28 en 39 dagen, maar ik ben nu ook sinds half november niet meer ongi geweest. Mijn temperatuur schommelde ook behoorlijk tussen 35,9 en 36,3, dus niet echt constant, ik houd het nu nog wel steeds bij, maar meer omdat de gyn er toch naar vraagt.
Tja, ik weet niet of het bij jou zin heeft om nog te gaan temperaturen nu, omdat je ook al zo lang niet meer ongesteld bent geweest....Temperatuur je wel altijd op hetzelfde tijdstip dan, dat is wel belangrijk namelijk......
Jij ook heel veel succes en houd ons op de hoogte!
Suus

Terug
Bovenaan